تصاویر CAD اسمارت‌فون وان‌پلاس 7T پرو منتشر شد

طی چند هفته گذشته، بحث پیرامون تصمیم کمپانی وان‌پلاس جهت برگزاری مراسمی در روز 26 سپتامبر و در کشور هندوستان افزایش یافته است. ظاهرا وان‌پلاس ضمن برگزاری این رویداد از محصولاتی شامل وان‌پلاس تی‌وی، وان‌پلاس 7T و وان‌پلاس 7T پرو رونمایی خواهد کرد. دیروز فهرست مشخصات اسمارت‌فون وان‌پلاس 7T اعلام شد و بر اساس آن، مدل مذکور با استفاده از سیستم دوربین پشتی بازنگری شده و نمایشگر 90 هرتزی با رزولوشن بالاتر از اصلاحاتی کاملا چشمگیر نسبت به وان‌پلاس 7 بهره خواهد برد.

مجموعه‌ای از تصاویر CAD جدیدا منتشر شده، کلیه ابعاد باشکوه اسمارت‌فون وان‌پلاس 7T پرو را نمایش می‌دهند. همچنین کمپانی بر روی نسخه ویژه‌ای از وان‌پلاس 7T پرو موسوم به McLaren Edition نیز کار می‌کند. این هندست به‌عنوان جانشین مدل سال گذشته وان‌پلاس 6T McLaren Edition عرضه می‌شود. به‌طور کلی این مدل از رنگ‌هایی یکسان با تاکید بر رنگ نارنجی و زبان طراحی مشابه بهره خواهد برد. این موارد صرفا روی کالبد گوشی وان‌پلاس 7 پرو پیاده‌سازی می‌شوند. همچنین به‌نظر می‌رسد که تمامی بخش‌های پنل پشتی دستگاه با استفاده از یک الگوی بافتی پوشانده خواهند شد.

چنین پدیده‌ای بیانگر این واقعیت است که وان‌پلاس 7T پرو از ظاهری کاملا مشابه با وان‌پلاس 7 پرو برخوردار است. صرف‌نظر از مدل رنگی آبی تیره که تصاویر آن نیز به نمایش گذاشته شده؛ هیچ‌گونه تغییرات بصری خاصی به چشم نمی‌خورد. این در حالیست که با بررسی هندست‌های وان‌پلاس 7 و 7T، به‌کارگیری یک دوربین بیش‌تر در پشت دستگاه و استقرار آن با چیدمانی کاملا جدید، وجود ناچ کوچک‌تر و نمایشگری با کیفیت ارتقایافته کاملا مشهود خواهد بود.

مشخصات وان‌پلاس 7T پرو نیز به شکل جزئی ارتقا خواهد یافت. بر اساس پیش‌بینی‌ها، توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 855 پلاس تامین خواهد شد. البته این تمام داستان نیست و ظرفیت باتری نیز به 4080 میلی‌آمپرساعت افزایش خواهد یافت؛ اما این رقم در مقایسه با وان‌پلاس 7 پرو تنها 80 میلی‌آمپرساعت بیش‌تر است. انتظار می‌رود که سایر مشخصات دستگاه شامل نمایشگر (ابعاد، رزولوشن و نرخ نوسازی) بدون‌تغییر باقی بماند.

از جنبه نرم‌افزاری نیز هر 2 مدل وان‌پلاس 7T و 7T پرو احتمالا به‌همراه یک حالت ماکرو جدید برای دوربین، پشتیبانی از کدک HEVC برای ضبط ویدیویی، مشخصه‌ای موسوم به تثبیت هیبریدی تصویر و فناوری Warp Charge 30T ارائه خواهند شد. مشخصه Warp Charge 30T در کلیه جهات با Warp Charge 30 یکسان بوده و تنها از نامی متفاوت استفاده می‌کند. این هندست‌ها در یک حوزه دیگر نیز از مدل پایین‌رده وان‌پلاس 7 برتر ظاهر می‌شوند؛ چرا که کاربران وان‌پلاس 7 بایستی به مشخصه شارژ سریع 20 واتی بسنده نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH