هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو بدون اپلیکیشن‌های گوگل معرفی می‌شود!

هواوی قرار است در همین ماه سپتامبر گوشی‌های پرچمدار جدید خود یعنی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو را معرفی کند، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که هیچکدام از این هندست‌ها اپلیکیشن‌های اصلی گوگل را بر روی خود نخواهند داشت.

متاسفانه هواوی قربانی جنگ تجاری چین و آمریکا شده و هیچ یک از شرکت‌های آمریکایی اجازه همکاری و ارایه خدمات به این شرکت چینی را ندارد. این ممنوعیت شامل گوگل و سیستم عامل اندروید هم می‌شود. بنابراین هواوی صرفا می‌تواند از نسخه اوپن سورس اندروید استفاده کند که آن هم شامل اپلیکیشن‌های اصلی گوگل مانند مپس، جیمیل، فوتوز، گوگل پلی و سایر برنامه‌هایی که همیشه بر روی اسمارتفون‌های اندرویدی می‌بینیم، نمی‌شود.

هواوی میت ۳۰ پرو

احتمال این هم که هواوی از سیستم عامل خودش یعنی Harmony OS که در حال‌حاضر تنها بر روی یک تلویزیون هوشمند ساخت این شرکت به کار گرفته شده است، استفاده کند بسیار کم است. با این حساب به نظر می‌رسد که هواوی در پلن B خود تصمیم داشته باشد میت ۳۰ پرو را فعلا با اندروید اوپن سورس معرفی کند و بعدا به طریقی اپلیکیشن‌های گوگل را در کنار آن ارایه نماید. حالا باید منتظر روز ۱۹ سپتامبر در شهر مونیخ آلمان باشیم تا ببینیم هواوی این مشکل اساسی را چگونه مدیریت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH