نوکیا 2720 Flip

نوکیا 800 Tough و فلیپ‌فون 2720 Flip رسما معرفی شدند

کسانی که یکی از گوشی‌های نوکیا قدیمی را دارند همیشه آرزو می‌کردند که کاش هندست آنها هم به اینترنت وصل می‌شد. حالا شرکت HMD به کمک سیستم عامل KaiOS که برای این منظور طراحی شده است دو مدل جدید گوشی معرفی کرده که قابلیت اتصال به شبکه 4G را خواهند داشت.

نوکیا 800 Tough

این گوشی در واقع ادامه نوکیا ۳۳۱۰ است و بدنه آن چنان مستحکم و قوی ساخته شده که هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید. این هندست توانسته استانداردهای IP68 و MIL-STD-810G را دریافت کند و علاوه بر ضد گردوغبار بودن می‌تواند به مدت نیم ساعت در عمق ۱.۵ متری آب نیز دوام بیاورد. گوشی از یک پوشش ضد لیز و لبه‌های پلاستیکی هم برخوردار است.

نوکیا 800 Tough

نوکیا 800 Tough یک باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که می‌تواند از یک ماه حالت استندبای و تا ۱۲ ساعت مکالمه تلفنی پشتیبانی کند. ضمنا با اسپیکرهای قوی آن هیچ تماس تلفنی را از دست نخواهید داد. استفاده از رسیور ترکیبی GPS+GLONASS در داخل آن، امکان دسترسی به گوگل مپس را فراهم کرده است. KaiOS موجود بر روی گوشی، امکانات هوشمند زیادی از جمله واتس‌اپ و فیس‌بوک را در اختیار شما قرار خواهد داد. ضمن اینکه با فشار دادن یک دکمه، به دستیار صوتی هوشمند گوگل نیز دسترسی خواهید داشت.

گوشی قرار است در دو مدل تک و دو سیمکارته عرضه شود و با استفاده از فناوری‌های VoLTE و VoWiFi، اتصال 4G را برای کاربران مهیا سازد. دستگاه همچنین از Bluetooth 4.1 و Wi-Fi b/g/n نیز پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی آن ۴ گیگابایت است و قابل ارتقا با کارت microSD خواهد بود.

نوکیا 800 Tough از اوایل ماه اکتبر امسال به قیمت ۱۱۰ یورو عرضه خواهد شد.

نوکیا 2720 Flip

فلیپ‌فون‌ها برای مکالمه‌های تلفنی بسیار عالی هستند، بطوریکه می‌توان با باز کردن آنها به یک تماس جواب داد و با بستن‌شان به مکالمه پایان داد. این هندست‌ها در حالت باز، با شکل صورت ما هماهنگ هستند و مجموع این ویژگی‌ها کار کردن با آنها را راحت کرده است.

نوکیا 2720 Flip علاوه بر موارد فوق، امکانات جدید دیگری نیز دارد. این گوشی علاوه بر داشتن سیستم عامل KiaOS بر روی خود، مجهز به یک نمایشگر داخلی ۲.۸ اینچی (QVGA) و یک صفحه نمایش خارجی ۱.۳ اینچی برای چک کردن نوتیفیکیشن‌ها است.

نوکیا 2720 Flip

کاربران در این هندست علاوه بر امکان دریافت و ارسال پیام در برنامه‌هایی مانند واتس‌اپ و فیس‌بوک، به گوگل مپس و همچنین اپلیکیشن‌های متنوعی که در اپ استور Kai وجود دارند، دسترسی خواهند داشت. نوکیا 2720 Flip از LTE و وای‌فای پشتیبانی می‌کند و در دو نسخه تک و دو سیم‌کارته روانه بازار خواهد شد.

این گوشی نیز مانند نوکیا 800 Tough، مجهز به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با فلاش در پشت خود است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به حافظه داخلی ۴ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت microSD)، یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و Bluetooth 4 اشاره کرد.

نوکیا 2720 Flip در ماه سپتامبر امسال در دو رنگ خاکستری و مشکی و به قیمت ۹۰ یورو قابل دسترس خواهد بود.

نوکیا ۱۱۰

نوکیا ۱۱۰ یک هندست ساده است و تنها با ۲۰ دلار قیمت، ارزان‌ترین گوشی دوربین‌دار بازار است. شما در این هندست می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی microSD به آهنگ‌های موردعلاقه‌تان گوش کنید و یا از رادیو FM آن استفاده کنید. علاوه بر بازی Snake، بازی Doodle Jump هم بر روی آن قرار گرفته تا از آن لذت ببرید. این گوشی که خواهر بزرگ نوکیا ۱۰۵ محسوب می‌شود، از اواسط ماه سپتامبر امسال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نوکیا ۱۱۰

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH