اندروید 10 برای اسمارت‌فون‌های هواوی

زمان‌بندی انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 برای اسمارت‌فون‌های هواوی مشخص شد

احتمال آن وجود دارد که اسمارت‌فون‌های خانواده میت 30 و هندست خم‌شدنی میت X نتوانند از نسخه گوگل اندروید استفاده کنند، اما هواوی تعهد ویژه‌ای به انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های حال حاضر خود دارد. در واقع، بر اساس برنامه‌ریزی‌های شرکت، در بازه زمانی یک ساله، حدود سی مدل از اسمارت‌فون‌های مختلف هواوی به‌روزرسانی اندروید 10 را دریافت خواهند کرد.

طی یک ارایه که در اوایل همین هفته برگزار شده است، رییس بخش گسترش نرم‌افزاری شرکت، Chenglu Wang، از برنامه‌های شرکت برای به‌روزرسانی اسمارت‌فون‌ها به اندروید 10 بر مبنای EMUI 10 پرده برداشته است. حالا تصویری توسط Huawei Blog منتشر شده که قسمتی از این برنامه‌ریزی را مشخص می‌کند.

اندروید 10 برای اسمارت‌فون‌های هواوی

اولین فاز از به‌روزرسانی از ماه نوامبر آغاز می‌شود و در آن اسمارت‌فون‌های هواوی P30 و نسخه پرو اندروید 10 را دریافت خواهند کرد. به فاصله کمی و از ماه دسامبر نوبت به گوشی‌های میت 20، میت 20 پرو، میت 20 RS پورشه دیزاین و میت 20 X می‌رسد. همچنین تا پایان سال میلادی جاری EMUI 10 برای هندست‌های آنر 20، آنر 20 پرو و آنر ویو 20 منتشر می‌شود. با آغاز سال 2020، در ماه‌های ژانویه و فوریه خبری از به‌روزرسانی نخواهد بود. از طرف دیگر، فعالیت شرکت چینی در ماه مارس افزایش دوباره‌ای خواهد یافت. P30 لایت، P20 و نسخه پرو، میت 10، نسخه پرو و مدل پورشه دیزاین از این هندست از جمله اسمارت‌فون‌هایی هستند که در این ماه در نوبت دریافت جدیدترین آپدیت‌های شرکت خواهند بود.

هواوی پانزده مدل دیگری که این به‌روزسانی‌ها را دریافت می‌کنند، مشخص نکرده است، اما مطمئنا تمامی این دیوایس‌ها تا انتهای ماه ژوئن آخرین آپدیت‌های نرم‌افزاری شرکت را دریافت خواهند کرد. گفتنی است، پیش از آغاز تمام این به‌روزرسانی‌ها، رونمایی از خانواده پرچم‌داران میت 30 قرار دارد که به صورت پیش‌فرض با اندروید 10، تا پایان ماه میلادی جاری عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH