رویاها به واقعیت بدل شدند؛ ال‌جی Optimus L1 II تری با پشتیبانی از 3 سیم‌کارت معرفی شد!

LG-Optimus-2L1-II-Tri-official-images

 Optimus L1 II Tri یکی از احمقانه‌ترین نام‌هایی است که یک سازنده می‌تواند برای تلفن هوشمند خود انتخاب نماید. اما ال‌جی را برای این نام گذاری اشتباه می‌بخشیم چراکه این گوشی، کارهایی را انجام می‌دهد که مدل‌های بسیار گران‌قیمت از انجام آن، عاجزند؛ پشتیبانی از 3 سیم‌کارت!

Optimus L1 II تری می‌تواند به‌طور هم‌زمان از سه سیم کارت مختلف پشتیبانی نماید و کاربران می‌توانند با استفاده از یک کلید سخت افزاری اختصاصی، بین این سه سیم کارت جابه‌جا شوند. ال‌جی اپتیموس L1 II تری همانند مدل Optimus L1 II E410 در سال گذشته، یک محصول ارزان قیمت است که مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 3 اینچی با رزولوشن 240 در 320 پیکسل، دوربین 2 مگاپیکسلی، 512 مگابایت رم، پشتیبانی از نسل سوم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت حافظه، یک باتری 1540 میلی آمپر ساعتی و نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید گوگل را همراه با رابط کاربری اختصاصی سازنده‌اش به دوست‌داران گوشی‌های ارزان قیمت ارائه می‌دهد.

LG-Optimus-L1-II-Tri-official-images

دوربین این ارزان قیمت، یک ویژگی بسیار جالب دارد و آن “cheese shot” است. به‌کمک این ویژگی، کاربران خواهند توانست با گفتن کلمه “Chese” یا هرکلمه دیگری عکس بگیرند.

Optimus L1 II Tri در وب‌سایت برزیلی کمپانی ال‎‌جی معرفی شده و در فروشگاه چند خرده فروش، به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد که این مدل ارزان قیمت سه سیم‌کارته در رنگ‌های سیاه، سفید و صورتی با قیمت 127 دلار در دسترس خواهد بود. این قیمت بالا، با ویژگی سه‌سیم کارته بودن Optimus L1 II Tri توجیه می‌شود. فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه این مدل در سایر کشورها، منتشر نشده است.

5 در مورد “رویاها به واقعیت بدل شدند؛ ال‌جی Optimus L1 II تری با پشتیبانی از 3 سیم‌کارت معرفی شد!”

  1. زحمتی که میکشید و ترجمه میکنید قابل تقدیر هست ولی بالای متن امده : نوشته شده توسط محمدجهانی. بهتره بنویسید ترجمه.

  2. میشه بگید چرا احمقانه؟؟؟
    ضمنا شما در حدی نیستید که بخواین یه کمپانی به این بزرگی رو بخاطر عقیده های مسخرتون ببخشین یا نه.
    لطفا نظرمو تایید کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH