کاندیداهای ششمین جشنواره وب ایران اعلام شد! آی‌تی‌رسان هم هست!

Iran-Web-Festival

کاندیداهای ششمین جشنواره وب ایران عصر دیروز معرفی شد که در قسمت سایت‌های فناوری اطلاعات، آی‌تی‌رسان به همراه ۴ سایت دیگر، کاندیدای بهترین وب‌سایت آی‌تی کشور در سال گذشته اعلام گردید. ششمین جشنواره وب ایران، با اعلام کاندیداهای برتر در هر گروه به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. قرار است اختتامیه ششمین جشنواره وب ایران در کنار جشنواره موبایل ایران در روز های ۳۰ بهمن و ۱ اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار شود.

شایان شلیله دبیرعلمی جشنواره وب ایران، در پایان جلسه شورای سیاست گذاری این جشنواره که با حضور نمایندگان مرکز توسعه تجارت الکترونیک و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتال دوشنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار شد، گفت: “از میان 1045 سایت شرکت کننده در جشنواره وب ایران٬ پس از داوری آنلاین، سایت‌ها در 45 گروه، مجموعا 582 وب سایت به مرحله نهایی راه یافتند. در جلسه دیروز با بررسی دقیق سایت‌های شرکت کننده که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، در نهایت سایت‌های برتر در شاخه های “اطلاع رسانی و محتوایی”٬ “صنایع مرتبط ” و “کسب و کار اینترنتی” معرفی شدند.”

میلاد احرام پوش دبیر علمی جشنواره موبایل ایران نیز در پایان جلسه با اشاره به شرکت بیش از 1300 اپلیکیشن فارسی در جشنواره موبایل ایران گفت: “سرانجام بعد از ۴ ماه رقابت و داوری، جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران و شرکت اپلیکیشن فارسی موبایل در سه پلتفرم اندروید، آی او اس و ویندوزفون، نامزدهای نهایی این جشنواره، انتخاب شدند” وی افزود: “ملاک‌های داوری در این جشنواره کاربردپذیری، تجربه کاربری، خلاقیت، محتوا، برنامه نویسی و ایده تجاری بوده است و بر این اساس نامزدهای نهایی در ۱۳ گروه نرم افزارهای موبایل انتخاب شدند.”

همچنین از ویژگی‌های ششمین جشنواره وب ایران، می‌توان به برگزاری کنفرانس وب و موبایل ایران، که با حضور بسیاری از چهره‌های برتر کسب و کارهای اینترنتی ایران در کنار چهره‌ها و کارآفرینان برتر ایرانی از سراسر دنیا برگزار می‌شود، اشاره کرد.

برای مشاهده لیست کاندیداهای جشنواره وب، به سایت جشنواره وب ایران و برای مشاهده کاندیداهای جشنواره موبایل به پایگاه جشنواره موبایل مراجعه کنید.

6 در مورد “کاندیداهای ششمین جشنواره وب ایران اعلام شد! آی‌تی‌رسان هم هست!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH