فروش بیش از 10 هزار دستگاهی Redmi TV شرکت شیائومی ظرف مدت تنها 15 دقیقه

ماه گذشته ردمی؛ برند فرعی کمپانی شیائومی یک تلویزیون جدید را روانه بازار کرد. این محصول در قالب یک تلویزیون هوشمند 70 اینچی 4K عرضه شد و از برچسب قیمتی حدودا 500 دلاری برخوردار بود. از آن‌جا که تلویزیون‌های کوچک‌تر ارایه شده توسط سایر برندها دارای قیمت‌گذاری بسیار بالاتری هستند؛ لذا تبدیل شدن تلویزیون ردمی به یک محصول پرفروش چندان شگفت‌آور نخواهد بود.

بر اساس گزارشات ظاهرا رسمی، به‌نظر می‌رسد که Redmi TV فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و ظرف مدت زمان تنها 15 دقیقه بیش از 10 هزار دستگاه از این تلویزیون به فروش رفته است. با توجه به این واقعیت که محصول فوق، نخستین تلویزیون ردمی به‌شمار می‌رود؛ لذا دستیابی به چنین موفقیتی بیش‌ازپیش چشمگیر به‌نظر می‌رسد. در گذشته برند شیائومی تلویزیون‌هایی را به بازار عرضه کرد؛ اما محصول جدید نخستین تلویزیون برند ردمی به‌شمار رفته و ظاهرا با استقبال بسیار مناسبی از سوی مشتریان مواجه شده است.

به‌صورت پیش‌فرض می‌توان حدس زد که موفقیت این تلویزیون مدیون برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه و حدودا 500 دلاری آن است. در این محدوده قیمتی به‌سختی می‌توان یک تلویزیون 70 اینچی 4K از سایر برندها را خریداری کرد. در خصوص طراحی ظاهری و عملکرد این محصول نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد؛ اما به عقیده کارشناسان، تلویزیون ردمی کماکان می‌تواند وظیفه خود را به شکلی مناسب و بدون هرگونه تجملات اضافی انجام دهد.

در حال حاضر ردمی تی‌وی تنها در کشور چین قابل دسترس است و پیرامون عرضه احتمالی آن در بازارهای سایر مناطق جهان طی زمان‌های آینده نیز هیچ‌گونه توضیحی ارایه نشده است. با این‌حال چنان‌چه شما مایل به خریداری یک تلویزیون مقرون‌به‌صرفه هستید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که کمپانی وان‌پلاس نیز احتمالا عرضه محصولی مشابه را در دستور کار خود قرار داده است و این محصول به‌زودی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH