SideSync

بر اساس اعلام سامسونگ به زودی اپلیکیشن SideSync از دسترس خارج خواهد شد

سامسونگ به مشتریان خود اعلام کرده است که از ماه آینده میلادی اپلیکیشن SideSync متوقف خواهد شد. شرکت کره‌ای در توضیح حذف اپلیکیشنی که بیش از 50 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده، این تصمیم را تغییر در “یک سیاست داخلی” عنوان کرده است. نکته جالب توجه در این خصوص به این موضوع برمی‌گردد که سامسونگ در ابتدای سال جاری قابلیت پشتیبانی از اندروید پای را به SideSync افزوده بود.

SideSync

با این تفاسیر به نظر می‌رسد از اخذ این تصمیم مدت زمان زیادی نمی‌گذرد. برای اطلاع بیشتر باید گفت، SideSync اپلیکیشنی است که به کاربران اجازه می‌دهد صفحه نمایش و اطلاعات اسمارت‌فون خود را با تبلت یا رایانه به اشتراک بگذارند. به گزارش TizenHelp، سامسونگ به کاربران خود پیشنهاد می‌کند به جای این نرم‌افزار Samsung Flow را که کاربردی دقیقا مشابه دارد، دانلود کرده و استفاده کنند.

“کاربران عزیز SideSync، این اپلیکیشن بر اساس یک سیاست داخلی از پانزدهم اکتبر سال 2019 از دسترس خارج خواهد شد. اگر چه این سرویس دیگر در دسترس نخواهد بود، اما شما می‌توانید با استفاده از Samsung Flow به کار خود ادامه دهید. ممنون از شما به خاطر استفاده از SideSync. ما تمام تلاشمان را در مهیا کردن سرویس‌هایی با کیفیت بالا برای مخاطبان به کار می‌گیریم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH