موتورولا ریزر 2020 احتمالا یک گوشی تاشو صدفی دو محوره خواهد بود!

خم کردن گوشی‌های تاشو حول محور عمودی وسط دستگاه، آنها را ضخیم‌، بلند و غیرقابل حمل در جیب می‌کند. این مشکل در هندست‌های تاشو گلکسی فولد و میت X که هنوز عرضه نشده‌اند تاحدودی مشخص است.

اما تا شدن دستگاه بر روی محور کوتاه‌تر افقی، باعث خواهد شد تا گوشی کامپکت‌تر بشود و این همان چیزی است که هندست تاشو موتورولا ریزر ۲۰۱۹ با یک لولای داخلی غیرقابل دیدن در اختیار ما قرار خواهد داد.

دو شایعه درباره اندازه نمایشگر آن وجود دارد (۶.۵ یا ۶.۲ اینچی)، اما علاوه بر آن شاهد یک صفحه نمایش کوچک ثانویه‌ای در بیرون دستگاه برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها خواهیم بود. برای اینکه بدانید این گوشی چه شکلی خواهد بود لازم نیست دورتر بروید؛ تصاویر زیر که مربوط به پتنت‌‌های جدید هندست‌ تاشو لنوو، صاحب برند موتورولا، هستند گویای همه چیز است. این پتنت‌ها که به‌تازگی توسط وب‌سایت LetsGoDigital منتشر شده‌اند دستگاهی را نشان می‌دهند (احتمالا موتورولا ریزر ۲۰۲۰) که کاملا متفاوت از همه پتنت‌های مشابه قبلی است؛ یک هندست تاشو که می‌تواند نه فقط در وسط بلکه در نقاط مختلف حول محور افقی خم بشود.

موتورولا ریزر

متاسفانه به نظر می‌رسد که این دستگاه در پشت خود هیچ فضایی برای نمایشگر خارجی باقی نگذاشته است. البته نباید فراموش کنیم که اینها صرفا در حد رندرهای پتنت هستند و می‌توانند در مرحله نهایی ساخت، تغییر پیدا کنند.

اما در مورد هندست تاشو صدفی موتورولا ریزر ۲۰۱۹ گفته می‌شود که این دستگاه یک گوشی میان‌رده خواهد بود و پردازنده پرچمدار یا باتری بزرگی نخواهد داشت. با این حساب، ریزر از نظر مشخصات، پایین‌تر از گلکسی فولد و میت X که انتظار می‌رود جدیدترین و بهترین سخت‌افزارها را بر روی خود داشته باشند، قرار خواهد گرفت.

گلکسی فولد و هواوی میت X به ترتیب قیمت‌هایی حدود ۲۰۰۰ و ۲۵۰۰ دلار خواهند داشت؛ بنابراین یک برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری برای ریزر ۲۰۱۹ می‌تواند در دنیای گوشی‌های تاشو معامله ارزانی باشد. نظر شما درباره پتنت‌های جدید لنوو چیست؛ آیا این نوع هندست‌های تاشو صدفی را می‌پسندید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH