توصیه مؤسس اپل به این شرکت: اندروید را انتخاب کنید

3

داستان رقابت شرکت اپل و سیستم‌عامل اندروید وارد مرحله جدیدی شده است و در این راه اپل حتی در میان خانواده خود مانند وزنیاک نیز نمی‌تواند از حریف تعریف نشنود، داستان از این قرار است و می‌توان به این ترتیب ماجرا را خلاصه نمود: توصیه مؤسس اپل به این شرکت: اندروید را انتخاب کنید!

وزنیاک به عنوان دوست و همراه استیو جابز و یکی از مؤسسان اپل اعتقاد دارد که این شرکت باید از افول سیستم‌عامل بلک بری درس گرفته و از سیستم‌عامل اندروید در محصولات خود استفاده کند. وزنیاک دراین‌باره می‌گوید: «وقتی ماجرای توسعه محصولات پی می‌آید اپل خیلی ساکت و بی سر وصدا کار می‌کند، مایکروسافت نیز سال‌ها با ما رقیب بوده است ولی اپل را همه به عنوان مظهر نوآوری می‌شناسند. در سال‌های احیر ما فقط درگیر رقابت‌های دادگاهی شده‌ایم و به نظر من به جای درگیری دادگاهی با گوگل بهتر است از راهکارهای دیگر استفاده کنیم و حتی به استفاده از سیستم‌عامل آنها روی بیاوریم تا از مزایای آنها بهره‌ بگیریم.»

3 در مورد “توصیه مؤسس اپل به این شرکت: اندروید را انتخاب کنید”

  1. یه اپل هست و یه ios
    اگه اپل بخواد اندرویدی بشه یعنی گور خودش رو با دستای خودش کنده…!
    اپل باید همیشه متفاوت باشه و دلیل انتخاب همه مردم بجز کیفیت خوب محصولات اپل همین سیستم عامل انحصاری خودش هست…انحصار طلبی رو عشقه نه عمومیتی که بوسیله اجناس چینی مهندسی معکوس بشه و کلی بد افزار واسش تولید شه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH