تبلت سرفیس پرو 7 مایکروسافت از یک قلم هوشمند استفاده خواهد کرد

جدیدترین همایش مایکروسافت در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) برگزار می‌شود و انتظار داریم که در این رویداد از جدیدترین و برترین تبلت سرفیس رونمایی شود. مدت‌هاست که اخبار و شایعات درباره سرفیس پرو 7 ادامه دارند و چندی پیش هم مشخصات آن برای بازار اروپا فاش شد.

طبق گفته‌ها، سرفیس جدید مایکروسافت از پردازنده نسل ده شرکت اینتل بهره خواهد برد و گفته می‌شود سرفیس پرو 7 در قالب چند پیکربندی مختلف حافظه رم و حافظه SSD معرفی می‌شود. شایعات نشان می‌دهند که مدل پایه با حافظه رم 4 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت حافظه SSD به همراه پردازنده نسل ده اینتل Core i3 معرفی و عرضه خواهد شد.

مدل بعدی این تبلت که طبیعتا گران خواهد بود، دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD در کنار پردازنده نسل ده اینتل Core i7 است. اگر قصد دارید تا از این تبلت به عنوان یک لپ‌تاپ استفاده کنید، یک کیبورد Type Cover برای انجام آن به شما کمک می‌کند.

دریافت تاییدیه قلم Surface Pen از FCC

از سایر لوازم جانبی برای استفاده کامل از امکانات سرفیس پرو 7 می‌توان به قلم Surface Pen نیز اشاره کرد که طبق گفته وب‌سایت WinCentral، اخیرا این قلم نیز مجوزهای لازم از FCC را دریافت کرده است.

اسناد FCC در رابطه با این قلم به یک وسیله جانبی بی‌سیم اشاره می‌کنند که از بلوتوث LE برای متصل شدن به دستگاه بهره می‌برد.

قلم Surface Pen دارای قابلیت اسکرول است که امکان جابه‌جایی در بین صفحات و بزرگنمایی را با استفاده از انگشت در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

انتظار داریم که تبلت جدید و قدرتمند ردموندی‌ها دارای حاشیه‌های باریک‌تر و طراحی تخت‌تری باشد. با این حال، ابعاد صفحه‌نمایش تغییری نخواهد داشت و نمایشگر 12.3 اینچی در بدنه تعبیه خواهد شد. هم‌چنین، درگاه DisplayPort جای خود را به پورت USB-C داده است. البته، کماکان جایگاه پورت Surface Connect در این تبلت قرار دارد و نباید انتظار داشت که سرفیس پرو 7 از پورت Thunderbolt 3 پشتیبانی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH