نسخه دهم اندروید تی‌وی تا پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود

گوگل سخت درحال کار برروی Android TV 10 است تا آن را تا آخر سال جاری میلادی برای مشتریان خود عرضه کند. هم‌چنین، توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشن‌های Android TV را تولید می‌کنند، با استفاده از جدیدترین کیت توسعه‌نرم‌افزار گوگل با نام ADT-3 می‌توانند برنامه‌های خود را برای این سیستم‌عامل توسعه دهند. لازم‌ به ذکر است که کیت توسعه اندروید پای با نام ADT-2 برای توسعه‌دهندگان منتشر شده بود.

گزارش جدیدی از وب‌سایت 9to5Google نشان می‌دهد که نسل جدید Android TV در نمایشگاه IBC 2019 هلند معرفی خواهد شد. در نقشه راه فاش شده می‌توان متوجه شد که آپدیت اندروید 10 برای Android TV در مسیر قرار دارد و انتظار می‌رود که به‌زودی توسط گوگل منتشر شود.

باتوجه به اسلایدی که در نمایشگاه IBC 2019 نمایش داده شد، باید انتظار داشت که کیت توسعه ADT-3 در سه‌ماهه آخر سال 2019 در دسترس قرار گیرد. در همین اسلاید نیز ذکر شده است که سخت‌افزار مجهز به سیستم‌عامل Android TV 10 در نیمه اول سال 2020 عرضه می‌شود، البته هیچ نامی از این دستگاه برده نشد.

با این حال، ما می‌دانیم که شرکت NVIDIA قصد دارد تا نسخه جدید باکس SHIELD TV را معرفی کند، بنابراین، یکی از احتمالات به این دستگاه مربوط می‌شود که در سال آینده همراه با Android TV 10 به بازار عرضه خواهد شد.

هم‌چنین، گوگل سیاست ارتقا برای باکس هوشمند خود را تغییر خواهد داد تا این شرکت به جای استفاده از سه نسخه آپدیت برای آن از دو نسخه استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH