آپدیت گوگل کروم

آپدیت جدید مرورگر گوگل کروم با عرضه قابلیت نمایش گروهی تب‌ها در راه است

گوگل نسخه اندرویدی مرورگر کروم را به زودی عرضه می‌کند. در این آپدیت، پیشرفت‌های زیادی از زمان اولیه عرضه کروم در هفت سال پیش حاصل شده است، اما مهم‌ترین بخش آپدیت جدید نسخه اندروید مرورگر گوگل کروم در بخش تب‌ها رخ خواهد داد.

گوگل نیز به تازگی اعلام کرد که کاربران اندرویدی کروم طی چند هفته آینده یک طرح شبکه‌ای را در هنگام مشاهده تب‌های باز خواهند دید. وجود شبکه‌ای از تب‌ها باعث می‌شود تا انتخاب آن‌ها راحت‌تر شده و یک پیش‌نمایش نیز از صفحه سایت در تب‌ها برای کاربران به نمایش دربیاید.

تغییرات مذکور در آپدیت گوگل کروم فقط برای کاربران اندرویدی لحاظ شده است، زیرا کاربران تلفن‌های آیفون پیش از این از قابلیت مذکور بهره می‌بردند. علاوه‌بر طرح مشبک تب‌ها در مرورگر، امکان گروه‌بندی تب‌ها برروی تلفن یا تبلت‌های اندرویدی در این آپدیت لحاظ شده تا کاربران قادر به پیداکردن راحت‌تر تب‌ها باشند.

پس از بازکردن یک تب جدید در قسمت تب‌های گروه‌بندی شده می‌توانید به راحتی با استفاده از گزینه سوییچ بین تب‌ها که در قسمت پایین صفحه قرار دارد، تب موردنظر خود را انتخاب کنید. هم‌چنین، برای راحتی بیشتر نیز یک پیش‌نمایش از سایت‌هایی که در تب‌ها باز هستند، برای شما نمایش داده می‌شود.

در آخر نیز گوگل قصد دارد تا قابلیت‌های جذاب‌تری را به نسخه دسکتاپ و اندرویدی مرورگر کروم اضافه کند. با استفاده از جدیدترین نسخه مرورگر کروم، پاسخ‌ به تمامی سوالات شما در هنگامی که آن‌ها را در نوار جستجو تایپ می‌کنید، نمایش داده می‌شود. این بدان معنی است که کاربران سریع‌تر از همیشه به نتیجه می‌رسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH