اوپو K5

اوپو K5 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

اوپو قرار است دستگاه جدیدی را به سری K خود اضافه کند. همین چند ماه پیش بود که شرکت، گوشی اوپو K3 را معرفی کرد. اوپو K5 همچنان یک دستگاه میان‌رده خواهد بود، اما همان‌طور که از اسمش پیداست، بالاتر از K3 قرار خواهد گرفت.

به‌تازه‌گی یک هندست با شماره مدل PCNM00 برای فروش در چین مورد تایید TENAA قرار گرفته که گفته می‌شود در واقع همان گوشی اوپو K5 خواهد بود.

تاییدیه مذکور، چند تصویر و بسیاری از مشخصات گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد. K5 قرار است یک صفحه لمسی ۶.۴ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل با یک اسکنر اثر انگشت در داخل نمایشگر، یک پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی، رم و حافظه ۸ و ۱۲۸ گیگابایتی و یک باتری ۳۹۲۰ میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 4.0 Flash Charge بهره می‌برد، داشته باشد. سیستم عامل دستگاه اندروید ۹ پای با آخرین نسخه ColorOS خواهد بود.

اوپو K5

چهار دوربین ۶۴/۸/۲/۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. هرچند جزییات زیادی درباره آنها وجود ندارد، اما می‌توان حدس زد که نمونه ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اصلی و ۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید یا تله‌فوتو، ۲ مگاپیکسلی احتمالا یک دوربین اختصاصی ماکرو و آن دیگری یک سنسور عمقی است. این آرایش، آشنا به نظر می‌رسد، بطوریکه گوشی آتی Realme X2 هم به احتمال زیاد چنین آرایشی خواهد داشت. در حقیقت به نظر می‌رسد که X2 و K5 تقریبا دستگاه‌های یکسان با برندینگ متفاوت هستند.

K5 دارای ابعاد ۸.۶ در ۷۵.۲ در ۱۵۸.۷ میلیمتر و وزن ۱۸۲ گرم است. گوشی در رنگ‌های سبز، آبی و سفید (لااقل در بازار چین) عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که ماه آینده به طور رسمی معرفی گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH