یکتانت حامی اصلی نمایشگاه کار شریف 98

از آبان ماه ۱۳۹۰ دبیرخانه نمایشگاه کار تصمیم گرفت فضایی را با هدف گردهمایی کسب‌وکارها و کارجویان ایجاد کند تا رقابتی هدفمند بین کسب‌کارها برای جذب بهترین کارجویان و فرصتی مناسب برای بازدیدکنندگان جهت ملاقات با مدیران جذب و استخدام و ارسال رزومه، شکل گیرد.

نمایشگاه کار شریف هرساله با حضور بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک و مشارکت علاقه‌مندان برگزار می‌شود. اکثر شرکت‌کنندگان را دانشجویان، کارجوها و اشخاص تازه فارغ‌التحصیل شده شکل می‌دهند که جهت آشنایی با کسب‌وکارهای مختلف، آشنایی با محیط کاری، شناخت و پیدا کردن علاقه‌ی خود در زمینه‌ی شغلی و در نهایت استفاده از این فرصت برای ارسال رزومه برای غرفه‌داران، در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

پس از ۹ دوره موفق، با میانگین ۱۰ هزار بازدید و ۵۰۰ موقعیت شغلی در هر دوره، بیش از ۳ هزار استخدام و با حضور ۴۰۰ سازمان مختلف طی این سال‌ها، دهمین دوره نمایشگاه کار شریف از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸ در سالن جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد.

یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای سازمان‌ها جهت جذب نیرو و یکی از پربازده‌ترین فرآیندهای استخدامی، حضور پررنگ و با برنامه در این نمایشگاه‌ها است. کسب‌وکارها می‌توانند بر اساس رویکرد خود بر مبنای معیارهای مختلف، علاوه بر افزایش آگاهی برند خود، با افراد و کارجویان مدنظرشان ملاقات مستقیم داشته‌ باشند.

یکتانت، بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، به عنوان حامی اصلی و یکی از غرفه‌داران در این دوره از نمایشگاه کار شریف حضور دارد و برنامه‌های مختلفی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده است و پذیرای حضور گرم تمامی علاقه‌مندان به دیجیتال مارکتینگ و برنامه‌نویسی است.

شرکت دانش بنیان یکتانت همواره درپی ارتقای سطح دانش جامعه نسبت به حوزه دیجیتال مارکتینگ و آشنایی کارجوها و افراد با فضای کسب‌وکار است. در همین راستا و همچنین جهت آماده‌سازی افراد مستعد برای ورود به بازار کار و آشنایی با زمینه‌های مختلف کاری، یکتانت در نظر دارد تعدادی کارگاه آموزشی با تمرکز بر مباحث برنامه‌نویسی، بازاریابی و فروش، مدیریت کسب‌وکار و مدیریت منابع انسانی در نمایشگاه کار شریف ۹۸ برگزار کند. در این کارگاه‌ها مباحثی مانندfront-end ، back-end و database در بخش برنامه‌نویسی، مباحثی مانند نحوه‌ی رفتار با کارکنان، رهبری و ایجاد انگیزه و چگونگی ارائه‌ی یک رزومه خوب در قسمت مدیریت کسب‌وکار و در ادامه مباحثی از جمله روش‌های مختلف مارکتینگ، ابزارهای فروش و نحوه‌ی مذاکره در بخش بازاریابی و فروش ارائه می‌شود.

از تمامی دانشجویان، کارجویان، علاقه‌مندان به مباحث دیجیتال مارکتینگ و کسانی که مایل هستند تا در آینده کسب‌وکار موفقی را داشته باشند، دعوت می‌شود با ثبت‌نام رایگان و حضور در این کارگاه‌ها از تخصص، تجربه و مهارت مدرسانی همچون رضا شیرازی، عادل طالبی، فرشاد نادری، میلاد نوری و دیگر متخصصان این حوزه بهره‌مند شوند.

تمامی کارگاه‌های آموزشی مذکور در غرفه یکتانت نمایشگاه کار شریف از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۸ در سالن جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک‌ زیر وارد صفحه ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی شوند و در کارگاه موردنظر خود ثبت‌نام کنند.

https://www.yektanet.com/jobfair/

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH