یک آپدیت جدید برای اسمارتفون سامسونگ گلکسی A70 منتشر شد

سامسونگ با انتشار یک آپدیت جدید برای اسمارتفون میان‌رده گلکسی A70 نسبت به ارتقا دوربین، امنیت بیشتر تلفن و پشتیبانی از هدفون‌های Type-C اقدام کرده است. جدیدترین آپدیت منتشر شده سامسونگ برای این تلفن، با شماره نسخه A705GMDDU3ASI2 و حجم 648 مگابایت در اختیار کاربران هندوستانی گلکسی A70 قرار گرفت.

آپدیت گلکسی A70
برای بزرگنمایی برروی تصویر کلیک کنید.

سامسونگ در آپدیت جدید خود برای این گوشی، عملکرد حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را بهبود بخشیده و می‌توان گفت که این سنسور قابل اعتمادتر خواهد بود. هم‌چنین، انتظار داریم که کیفیت دوربین افزایش یافته و مسائل و مشکلات پایداری آن نیز حل شده باشند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این آپدیت می‌توان به پشتیبانی از هدفون‌های Type-C اشاره کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از یک مبدل از این نوع هدفون‌ها نیز استفاده کنند. در کنار همه ویژگی‌های جدید آپدیت مذکور، پچ امنیتی ماه سپتامبر نیز به نرم‌افزار گلکسی A70 اضافه شده است.

آپدیت گلکسی A70

به نظر می‌رسد که سامسونگ به روند اضافه کردن برنامه‌های شخص ثالث تحت آپدیت‌های خود پایان نمی‌دهد، زیرا پس از نصب این بروزرسانی، اپلیکیشن‌های اسنپ‌چت و Booking نیز به تلفن اضافه می‌شوند. البته، به راحتی می‌توان این دو اپلیکیشن را از روی تلفن پاک کرد. انتظار می‌رود که آپدیت جدید سامسونگ برای این میان‌رده در هفته‌های آتی برای کاربران سایر نقاط جهان نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH