تصویر و مشخصات کلیدی اسمارت‌فون موتورولا وان ماکرو منتشر شد

پس از عرضه 4 گوشی برند موتو G، سه گوشی سری موتو وان، 2 مدل موتو E و یک محصول سری موتو Z تقریبا با اطمینان می‌توان گفت که امسال موتورولا در حال تغییر رویکرد خود است؛ اما ظاهرا این فرآیند هنوز کاملا اجرا نشده است.

چند هفته پیش، اطلاعات مربوط به یک مدل جدید با نام موتورولا وان ماکرو منتشر شد. به گفته وب‌سایت GSMArena اکنون این هندست در وبسایت یک خرده‌فروشی عربستان‌ سعودی رویت شده و برخی مشخصات کلیدی دوربین آن نیز مورد اشاره قرار گرفته است. مطابق گمانه‌زنی‌های پیشین، این دستگاه از یک نمایشگر ناچ‌دار در بخش جلویی به‌همراه حواشی جانبی نسبتا باریک و چانه تحتانی عریض‌تر بهره خواهد برد. اندازه پنل نمایشگر گوشی هنوز رسما اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که صفحه‌نمایش مذکور از نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن اچ‌دی پلاس برخوردار باشد.

با چرخش گوشی، پنل شیشه‌ای پشتی به‌همراه پیکره‌بندی دوربین با چیدمان عمودی در قسمت گوشه‌ای پنل و لوگوی موتورولا در مرکز آن خودنمایی خواهند کرد. ظاهرا لوگوی موتورولا از اسکنر اثرانگشت میزبانی می‌کند؛ در حالی‌که ماژول دوربین دارای 3 حسگر همراه با برخی متعلقات اضافی است. دوربین 13 مگاپیکسلی احتمالا به‌عنوان حسگر اصلی عمل خواهد کرد؛ در حالی‌که نام اسمارت‌فون از دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی آن الهام گرفته شده است. همچنین موتورولا وان ماکرو احتمالا از یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و سیستم فوکوس خودکار لیزری بهره خواهد برد. این پیکره‌بندی با وجود یک فلاش LED تکمیل می‌شود.

توان پردازشی موتورولا وان ماکرو احتمالا از طریق تراشه هلیو P60 ساخت مدیاتک تامین می‌شود که قدرت آن با تراشه اسنپ‌دراگون 660 ساخت شرکت کوالکام قابل رقابت است. این تراشه به‌صورت استاندارد بایستی در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی به‌کار گرفته شود. البته عرضه ورژنی با رم 3 گیگابایتی نیز چندان دور از انتظار نیست. این اسمارت‌فون احتمالا با سیستم‌عامل اندروید 9 پای روانه بازار خواهد شد؛ اما عدم به‌کارگیری لوگوی اندروید وان نشان می‌دهد که هندست فوق بخشی از خانواده این پلتفرم به‌شمار نخواهد رفت.

موتورولا هنوز اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه هندست آینده خود را اعلام نکرده است. با این‌حال اطلاعات وب‌سایت خرده‌فروشی Extra از قیمت‌گذاری 899 ریال سعودی برای این گوشی حکایت دارد؛ رقمی که تقریبا معادل با 240 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH