کراس‌اور بازی PUBG

بازی PUBG را با شخصیت‌های سریال Walking Dead تجربه کنید

گسترش‌دهنده بازی PUBG به تازگی خبر کراس‌اور این عنوان با سریال محبوب Walking Dead را داده است. به موجب این کراس‌اور شاهد حضور برخی شخصیت‌های مشهور این سریال در بازی خواهیم بود. بر اساس اخبار، این کراس‌اور از امروز در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند PUBG را در نقش شخصیت‌هایی مانند ریک، دریل، میشون و نیگن تجربه کنند.

کراس‌اور بازی PUBG

در این کراس‌اور علاوه بر شخصیت‌ها، شاهد حضور موتورسیکلت دریل، کاتانای میشون و لوسیل (چوب بیسبال) نیگن نیز خواهیم بود. از آنجایی که این کراس‌اور زمان محدودی دارد، تنها تا اوایل سال 2020 فرصت خواهید داشت تا به جمع‌آوری این شخصیت‌ها و آیتم‌های گفته شده اقدام کنید. البته برای طرفداران دوآتشه Walking Dead همین مقدار زمان نیز کافی خواهد بود.

برای به دست آوردن این موارد بازی‌کنندگان باید چالش‌های موجود در بازی را پشت سر بگذارند، البته راه حل ساده نیز خریدن همین آیتم‌ها به صورت درون برنامه‌ای است. دهمین فصل از سریال Walking Dead از ششم اکتبر پخش خواهد شد و این کراس‌اور نیز به نحوی مقدمه‌ای بر این فصل محسوب می‌شود. این اولین بار نیست که توسعه‌دهندگان بازی PUBG اقدام به کراس‌اور با عناوینی مشهور می‌کنند؛ پیش از این نیز شاهد حضور شخصیت‌ها و آیتم‌هایی از بازی Resident Evil 2 و فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها در این بازی بوده‌ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH