گوشی تاشو سرفیس Duo مایکروسافت تکرار یک ایده خیلی قدیمی است!

سرفیس Duo یکی از سورپرایزهای مایکروسافت در رویداد سرفیس امسال بود. این دستگاه، یک گوشی تاشو است که سیستم عامل اندروید را بر روی خود دارد و در واقع تنها دستگاهی است که تا پیش از رونمایی، هیچ خبری از آن در شایعات و رسانه‌ها نبود. بنابراین، مشخصات و جزییات آن، تازه در حال منتشر شدن است.

سرفیس Duo، نسخه خاصی از اندروید را اجرا می‌کند، با این‌حال، این نسخه تفاوت قابل‌توجهی با سایر ورژن‌های اندروید نخواهد داشت. این سیستم عامل، تعدادی API سفارشی و اپلیکیشن‌های فراوانی برای کار کردن دارد. مایکروسافت می‌گوید که با توسعه‌دهندگان برای کارآمدتر کردن نمایشگر دوگانه آن کار خواهد کرد.

سرفیس Duo

دستگاه، در حال‌حاضر، مجهز به یک چیپست اسنپ‌دراگون 855 است، اما می‌تواند در آینده با یک تراشه دیگر جایگزین شود. سرفیس Duo، تا تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۰ بارگیری نخواهد شد؛ بنابراین مایکروسافت فرصت کافی برای ارتقا چیپست آن را خواهد داشت.

سرفیس Duo، یک صفحه نمایش ۸.۳ اینچی (اگر دو نمایشگر آن را باهم حساب کنیم) دارد. سایز هر کدام از نمایشگرها، ۵.۶ اینچ است. دستگاه، ضخامتی به اندازه ۴.۸ میلی‌متر دارد. گوشی تاشو جدید مایکروسافت، همچنین مجهز به یک اسکنر اثر انگشت و یک پورت USB-C است.

این‌ها اطلاعاتی است که تا بدین لحظه درباره سرفیس Duo منتشر شده و به محض به‌روز شدن اخبار، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH