یک فرزند ناخلف و بلند قامت هوشمند؛ دیزایر 8 قرار است یک محصول بسیار بزرگ و متفاوت باشد!

htc-new-desire-8-leak

به‌نظر می‌رسد که کمپانی اچ‌تی‌سی عضو تازه‌ای در راه دارد. این محصول تازه، مدلی از سری “دیزایر” کمپانی HTC خواهد بود که به‌تازگی اطلاعاتی از آن منتشر شده است.

این مدل با نام دیزایر 8 در خبرها ذکر شده است هرچند بسیاری می‌خواهند فرض کنند که دیزایر 800 نام واقعی این هندست خواهد بود. گفته شده است که این مدل نسبت به سایر مدل‌های سری “دیزایر”، صفحه نمایش بزرگ‌تری در حدود 5.5 اینچ با رزولوشن ناشناخته دارد. اندازه نمایشگر دیزایر 8 به آن، جایی را بین HTC وان 2 و فبلت 6 اینچی وان مکس نسبت خواهد داد.

گفته شده است که دوربین اصلی این محصول، 13 مگاپیکسلی خواهد بود و بعید است که کمپانی اچ‌تی‌سی برروی دیزایر 8، یک دوربین از نوع اولترا پیکسل را جای دهد. آنچه که به‌نظر واضح می‌رسد، استفاده از یک بدنه پلی کربناتی برروی این گوشی هوشمند بسیار بزرگ است که احتمالا سبب می‌شود تا دیزایر 5.5 اینچی در رنگ‌های سفید، قرمز، نارنجی و فیروزه‌ای ارائه شود.

همچنین احتمالا در قسمت جلویی این محصول، اسپیکر استریوی دوگانه کمپانی HTC را شاهد خواهیم بود. در این لحظه، اطلاعات دیگری از دیزایر 8 وجود ندارد اما احتمال می‎‌دهیم که تا قبل از عرضه رسمی این محصول به بازار، اطلاعات بیشتری از مدل 5.5 اینچی تازه HTC منتشر شود. شما چه فکر می‌کنید؟! آیا کمپانی تایوانی، استراتژی خوبی را در پیش گرفته است؟!

1 در مورد “یک فرزند ناخلف و بلند قامت هوشمند؛ دیزایر 8 قرار است یک محصول بسیار بزرگ و متفاوت باشد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH