آپدیت جدید گوگل ویس امکان تماس تلفنی از طریق سیری را اضافه کرد

گوگل به‌تازگی و بدون سروصدا، اپلیکیشن گوگل ویس خود را با قابلیت‌های جدید برای دستیار صوتی سیری به‌روزرسانی کرده است. مدت‌ها بود که کاربران iOS از گوگل می‌خواستند که امکان تماس‌های تلفنی از طریق سیری را در اپلیکیشن خود اضافه کند، اما گویا غول اینترنت دنیا، اولویت‌های دیگری داشته است.

جدیدترین به‌روزرسانی گوگل ویس، این ویژگی مورد درخواست را ارایه کرده است. بنابراین، اگر شما جزو آن‌دسته از کاربران این اپلیکیشن هستید که برای انجام کارهای مختلف خود اتکای زیادی به سیری دارید، حالا قادر به برقراری تماس‌های تلفنی از طریق دستیار صوتی اپل خواهید بود.

گوگل ویس

علاوه‌بر این، شما می‌توانید پیام‌های متنی خود را نیز با استفاده از دستورات صوتی ارسال کنید. تنها کافی است بگویید: «Hey Siri, call [contact name] on Google Voice» یا «Hey Siri, send a message using Google Voice».

طبیعتا، فقط کاربرانی قادر به استفاده از قابلیت جدید خواهند بود که گوگل ویس در کشور آنها قابل دسترس است؛ یعنی، کانادا، دانمارک، فرانسه، هلند، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوییس، انگلیس و آمریکا.

شما برای تماس گرفتن از طریق اپلیکیشن ویس نیاز به یک اکانت گوگل دارید. سپس شما می‌توانید با رفتن به مسیر Settings / Siri & Search و فعال کردن گزینه شنیدن Hey Siri، سیری و گوگل ویس را ست‌آپ کنید. در آخر، گوگل ویس را از لیست اپلیکیشن‌های موجود در صفحه تنظیمات انتخاب کرده و گزینه Use with Siri را فعال نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH