تصاویر زنده اسمارت‌فون شیائومی ردمی نوت 8T منتشر شد

ردمی نوت 8 کماکان یکی از هندست‌های میان‌رده توانمند و بسیار مقرون‌به‌صرفه کمپانی شیائومی محسوب می‌شود. با این‌حال فهرست مشخصات این هندست فاقد یک ویژگی قابل‌توجه با نام اتصال NFC است. ظاهرا شیائومی بر روی ورژن مجهز به NFC کار می‌کند و این اسمارت‌فون، ردمی نوت 8T نام دارد. این هندست هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است؛ اما اکنون شاهد انتشار چندین تصویر زنده از آن هستیم. برچسب تبلیغاتی نصب شده بر روی نمایشگر گوشی به برخی قابلیت‌های جدید آن اشاره می‌کند.

تصاویر زنده ردمی نوت 8T

بر اساس اطلاعات موجود در تصاویر، مشخصات کلیدی هندست جدید با ردمی نوت 8 مطابقت دارد. نمایشگر 6.3 اینچی گوشی با روکش گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. توان پردازشی دستگاه از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 665 تامین می‌شود و یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی نیز انرژی موردنیاز گوشی را ارایه خواهد کرد. پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه از یک لنز ماکرو، یک ماژول فوق‌عریض و حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین چهارم نیز احتمالا مجهز به یک حسگر تشخیص عمق خواهد بود؛ اگرچه به این موضوع صریحا اشاره نشده است.

تصویر دیگر، محتوای موجود در بسته‌بندی گوشی را نمایش می‌دهد. محتویات پکیج محصول شامل یک کیس شفاف، یک شارژر (که با توجه به اطلاعات برچسب از نوع 18 واتی است) و یک کابل USB است. این شارژر دارای پین‌های EU است؛ مشخصه‌ای که به برخی بازارهای هدف احتمالی برای عرضه ردمی نوت 8T اشاره می‌کند. بر اساس ادعای منبع منتشرکننده تصاویر، ورژنی از گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری 199 یورویی عرضه خواهد شد.

زمان رونمایی رسمی از ردمی نوت 8T هنوز اعلام نشده است. اما انتشار تصاویر هندست و محتویات بسته‌بندی آن از عرضه ردمی نوت 8T در آینده‌ای بسیار نزدیک حکایت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH