why-stadia-is-loser-already

گوگل برای پلت‌فرم گیمینگ استادیا، بازی‌های انحصاری می‌سازد!

زمانی که مایکروسافت برای جذب گیمرها نتوانست بازی‌های انحصاری کافی برای ایکس‌باکس ارایه کند، روش دیگری را در پیش گرفت و آن چیزی نبود جز خرید پشت‌سرهم توسعه‌دهندگان بازی برای آماده شدن برای جنگ بعدی کنسول‌ها. حالا شنیده می‌شود که گوگل هم ممکن است به نحو مشابهی پلت‌فرم گیمینگ ابری استادیا (Stadia) خود را با ساخت چندین استودیو ساخت بازی پشتیبانی کند.

در ماه مارس امسال، گوگل با به استخدام گرفتن Jade Raymond، یکی از اعضای کهنه‌کار Ubisoft و EA industry، برای سرپرستی استودیویی به نام Stadia Games and Entertainment، برنامه‌های خود را برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده بازی آشکار کرد. اما Raymond در مصاحبه جدید خود با GamesIndustry.biz افشا کرده است که گوگل تنها به این استودیو اکتفا نخواهد کرد.

استادیا

او گفته که: ما برنامه‌هایی برای ساخت چند استودیوی first-party مختلف داریم، با این‌حال، شرکت تصمیم دارد که هر سال یک سری عناوین انحصاری استادیا، شامل بازی‌هایی که اجرای آنها با کنسول‌های بازی موجود در بازار امکان‌پذیر نیست، عرضه کند.

این بازی‌ها احتمالا به خاطر معماری ابری استادیا که اجازه ترکیب قدرت سرورهای چند‌گانه گیمینگ را می‌دهد، امکان‌پذیر خواهد شد.

Raymond گفته که: البته نباید انتظار چنین بازی‌هایی را در همان زمان شروع‌به‌کار استودیوها داشت و در ابتدا بیشتر شاهد مجموعه‌ای از باز‌ی‌های فعلی منتشرکنندگان شخص ثالث خواهیم بود.

با این‌حال، او بر این نکته تاکید کرده که گوگل در حال کار بر روی چند بازی انحصاری است که از فضای ابری بهره خواهند برد و مدت زمان عرضه آنها بیش از چهار سال طول نخواهد کشید و بعد از آن نیز هر سال به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH