به‌روزرسانی جدید گلکسی S10

به‌روزرسانی جدید گلکسی S10 شامل بهترین ویژگی‌های سری نوت 10 خواهد بود

یک ماه پس از آن که به‌روزرسانی جدید گلکسی S10 عرضه شد و در آن برخی از قابلیت‌های کلیدی اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 10، بر روی پرچم‌دار سابق سامسونگ نیز عرضه شد، شرکت کره‌ای اعلام کرد دسترسی به این آپدیت در آمریکا نیز امکان‌پذیر شده است. به عبارت دیگر، سامسونگ از این هفته آپدیتی برای گلکسی S10 در آمریکا منتشر خواهد کرد که بسیاری از ویژگی‌های گلکسی نوت 10 را بر روی این اسمارت‌فون به ارمغان می‌آورد.

از کلیدی‌ترین ویژگی‌های ارایه شده در این به‌روزرسانی می‌توان به  AR Doodle، ویرایشگر ویدیوی جدید نوت 10 و افزوده شدن حالت Night Mode به دوربین سلفی اشاره کرد. با استفاده از قابلیت AR Doodle، کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را با طرح‌های واقعیت افزوده ویرایش و شخصی‌سازی کنند. قابلیت Live Focus جدید نیز این امکان را فراهم می‌کند تا افکت‌های مختلف بوکه، بر روی ویدیوهای ضبط شده توسط دوربین سلفی نیز اعمال شوند. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید گلکسی S10 قابلیت Super steady را بهبود بخشیده و اجازه می‌دهد از آن در حالت Hyperlapse بهره‌مند شد.

به‌روزرسانی جدید گلکسی S10

ویرایشگر ویدیوی جدید پرچم‌داران سامسونگ نیز قابلیت‌های متنوعی دارد؛ در این نرم افزار ابزارهای ساده‌ای برای آراستن کلیپ‌ها، چسباندن ویدیوهای کوتاه به یکدیگر، تنظیمات سرعت پخش و برخی امکانات دیگر گنجانده شده است. امکانات افزودن زیرنویس و موسیقی به ویدیو کلیپ‌ها از جمله جذاب‌ترین بخش‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آید. به واسطه این آپدیت، برخی قابلیت‌های دیگر نیز از نوت 10 به گلکسی S10 آورده می‌شود. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به Samsung DeX اشاره کرد که کاربران برای استفاده از آن باید این نرم‌افزار را از وبسایت شرکت دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنند.

به لطف پشتیبانی از Link to Windows، کاربران پرچم‌دار سابق سامسونگ می‌توانند به صورت بی‌سیم هندست خود را به رایانه خود متصل کنند و ضمن مشاهده اعلانات، به ارسال و دریافت پیام‌ها بپردازند. در نهایت، به‌روزرسانی جدید گلکسی S10 تغییراتی نیز بر روی اپلیکیشن‌های Samsung Pass و Messages اعمال می‌کند. با دریافت و نصب این به‌روزرسانی فرآیند کار با Samsung Pass به مراتب ساده‌تر خواهد شد. از طرف دیگر، حالا Messages صاحب آیکون جدیدی برای افزودن تصویر یا فیلم شده است که در سمت چپ متن دیده می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH