میت‌پد پرو

جدیدترین تبلت هواوی با نام میت‌پد پرو رونمایی خواهد شد

چندی پیش سامسونگ از تبلت بالارده خود با نام گلکسی تب S6 رونمایی کرد و اپل نیز در حال آماده‌سازی خط تولید جدید آی‌پد پرو است. در این بین گزارشی از طرف 91Mobiles نشان می‌دهد که هواوی نیز نمی‌خواهد در این زمینه از رقبای خود عقب بماند و به احتمال فراوان، در آغاز سال میلادی جدید از تبلت بالارده و قدرتمند خود رونمایی خواهد کرد. پس از انتشار این گزارش، Evan Blass ضمن انتشار تصویری از تبلت بعدی شرکت چینی، مدعی شد نام این محصول بر اساس انتظارها مدیاپد M7 نبوده و میت‌پد پرو جایگزین عنوان قبلی شده است.

در واقع رندرهای منتشر شده از این دستگاه نشان می‌دهد که صفحه نمایش تبلت جدید هواوی از نظر طولی بلند خواهد بود. کناره‌های گرد و حاشیه‌های بسیار کم آن در نگاه اول یادآور آی‌پد پرو است. حاشیه‌های کناری دستگاه به قدری ضخامت دارند که بتوان دوربین سلفی و دیگر سنسورهای مورد نیاز را در آن تعبیه کرد، اما هواوی بنا به دلایلی که فعلا کسی از آنها خبر ندارد، ترجیح داده از یک پانچ هول برای تعبیه دوربین استفاده کند.

میت‌پد پرو

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، میت‌پد پرو بدنه‌ای آلومینیومی خواهد داشت و در پنل پشتی میزبان چند دوربین است. متاسفانه به علت کیفیت نه چندان مطلوب رندرهای منتشر شده نمی‌توان به صورت دقیق تعداد لنزهای دستگاه را به خوبی مشاهده کرد، اما به نظر می‌رسد تبلت جدید هواوی با دو دوربین عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصاتی که می‌توان از این تصاویر به دست آورد، باید به حضور یک فلاش LED و درگاه UCB-C اشاره کرد. حضور یا عدم حضور جک هدفون 3.5 میلی‌متری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از دیگر جزییات میت‌پد پرو می‌توان به صفحه کلید مگنتیک هواوی و البته قلم هوشمند M-Pen اشاره کرد که ظاهرا با بهبودهای فراوان روبرو شده و همراه با دستگاه به صورت کامل معرفی خواهد شد. به احتمال فراوان، این قلم نیز به مانند اپل پنسل به کناره تبلت می‌چسبد و به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. هنوز جزییاتی در خصوص مشخصات درونی میت پد پرو منتشر نشده است، اما بسیاری عنوان کرده‌اند باید منتظر پردازنده جدید کایرین 990، شش گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH