عرضه اپلیکیشن Android Auto از طریق فروشگاه پلی استور گوگل برای گوشی‌های هوشمند

کمپانی گوگل نهایتا به عهد خود وفا کرد و اپلیکیشنی که پیش‌تر در جریان رویداد I/O 2019 در ماه مه وعده داده شده بود؛ بالاخره منتشر شد. این اپلیکیشن، Android Auto for phone screens نام دارد. اگرچه سیستم‌عامل اندروید 10 به‌صورت پیش‌فرض با مشخصه Android Auto عرضه شده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که این قابلیت با یک مشکل دست‌به‌گریبان است. در گوشی‌های مجهز به جدیدترین ورژن سیستم‌عامل اندروید شرکت گوگل، آیکون Android Auto از قسمت لانچر دستگاه ناپدید می‌شود.

اپلیکیشن مستقل و جدید گوگل در پاسخ به این مشکل منتشر شده است. به گزارش وب‌سایت 9To5Google، چنان‌چه با مشکل فوق مواجه هستید و قادر به استفاده از مشخصه Android Auto به شکل مطلوب نیستید؛ در این‌صورت می‌توانید اپلیکیشن Android Auto for phone screens را مستقیما از فروشگاه گوگل پلی استور دریافت نمایید. این اپلیکیشن چندان عجیب‌وغریب نبوده و ظاهرا بدون مشکل کار می‌کند.

به لحاظ تئوری، چنان‌چه دارنده یک اسمارت‌فون مجهز به اندروید 10 و یک خودروی سازگار با مشخصه Android Auto هستید؛ در این‌صورت بدون‌نیاز به دانلود اپلیکیشن می‌توانید از نمایشگر خودرو استفاده کنید. اما چنان‌چه قادر به مشاهده آیکون Android Auto از طریق لانچر نیستید؛ در این‌صورت یقینا بایستی اپلیکیشن مستقل مذکور را نصب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH