آیا قطعی اینترنت روی خریدهای مردم تاثیری داشت؟

قطعی اینترنت بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی را دچار مشکل کرد ولی یکی از نگرانی‌های اصلی مردم و مسئولین در بخش امنیت خریدهای حضوری و فروشگاه‌های اینترنتی با مبدا داخل کشور بوده که طبق اعلام مسئولین، بدون مشکل به کار خود پرداخته و تراکنش‌های زیادی را به ثبت رسانده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت خدمات شاپرک گفت: در روزهای گذشته از بابت قطعی اینترنتی اشکالی در شاپرک و سیستم پرداخت ایجاد نشده است. پایداری شبکه شتاب چیزی در حدود 99.9 درصد بوده و بیش از 290 میلیون تراکنش تنها در روز ابتدایی که اینترنت قطع بوده، به ثبت رسیده است.

وی در ادامه افزود: ما برای قطعی اینترنت و ارتباطات بین المللی آمادگی کامل داشتیم و مانورهای زیادی در این زمینه برگزار نمودیم که آمادگی شبکه را برای مواقع این چنینی بالا ببریم. البته روش‌های مربوط به پشتیبانی نیز تدارک دیده شده است.

4 در مورد “آیا قطعی اینترنت روی خریدهای مردم تاثیری داشت؟”

  1. بابا یک هفته است ک همه چی مون ریخته بهم تورو خدا یه کاری بکنید ما که به هرکی زنگ میزنیم میگه ربطی به ما نداره از بالا دستور دادن. تا کی میخواین همرو سرکار بزارین امروز درست میشه فردا درست میشه شده 5 روز تعطیلی یعنی چی واقعا چجوری نون در بیاریم کی جواب میده اصا عین خیالتون نیست. اگ صدامو میشنوه خواهشاً به داد ماهایی که کارمون با اینترنته برسید

  2. نه تنها خرید بلکه خیلی ها کارشون وابسته به اینترنته. تا کی میخوام تو این شرایط بمونیم خدا میدونه. واقعن متاسفم برای باعث بانیش خدا ازش نگدره که یک هفته ما رو از کار و زندگی انداخت

    12
  3. بخدا قسم فروشگاه اینترنتی ما که روزی ۳ تا ۵ میلیون فروش داشت در این چند روزه یک هزار تومنی فروش نداشته.
    ناچار همه پرسنل رو مرخصی اجباری دادیم و اگر وضع ادامه پیدا کنه باید شرکت رو تعطیل و همه رو اخراج کنیم.
    خدا ریشه افرادی که نون ما مردم رو آجر کردن خشک کنه ان شالله

    20

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH