هکرهای چینی

فوری/ اینترنت خانگی در بعضی از شهرهای کشور وصل شد

قطعی اینترنت در روزهای گذشته منجر به ضرر و زیان بسیاری از کسب و کارها شده و اعتراضات زیادی را از سوی کاربران به همراه داشت ولی گویا پیگیری‌های نمایندگان و مسئولین دولتی منجر به کسب مجوز برقراری اینترنت شده و در بعضی از شهرها این اتفاق رخ داده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان و به نقل از خبرگزاری فارس، گزارشات از شهرهای تبریز، بندرعباس، اراک، مشهد، کرمانشاه و قم نشان می‌دهد که اینترنت خانگی در بسیاری از مناطق این شهرها وصل شده و عملا ارتباط بین المللی برای کاربران برقرار شده است.

همچنین بعضی از گزارشات کاربران نشان می‌دهد که در بعضی از مناطق تهران نیز همین اتفاق رخ داده و به نظر می‌رسد که به صورت تدریجی این امکان در کل کشور فراهم شده و محدودیت ایجاد شده برای اینترنت رفع خواهد شد.

گفتنی است که نت بلاک نیز این موضوع را تایید کرده و سطح دسترسی اینترنت برای کاربران ایرانی را به 8 درصد افزایش داده و این بدین معنی است که اتفاق و گزارشات مذکور، اتفاقی و موقتی نخواهد بود.

40 در مورد “فوری/ اینترنت خانگی در بعضی از شهرهای کشور وصل شد”

  1. ایشالا دعای تمام کسانی ک کامنت گذاشتن و لایک کردن و بینندگان عزیز ،پشت سر تمام مسئولان دولتی باشه از یک دم که اخرتشونو دارن اباد میکنن با اجرای حقوق بشر در ایران!!
    پ ن پ: حقوق بشر مگه داریم تو ایران؟؟؟

  2. وقتی از پدر مادرم جدا شدم اولین کاری که کردم حذف شبکه های سیما بود. هشت سال گذشته که تلوزیون ندارم. همه چیزش بدجوری روی اعصابم بود. خبرهای تکراری، تحلیل های سطحی، سانسورهای اعصاب خرد کن، سریال های بی مزه و لوس، مجری ها و بازیگرهاش کفریم میکرد.
    پارسال که تلگرام فیلتر شد فقط یه واتس آپ رو نگه داشتم. سروش و بله از طلا هم بشن نصب نمیکنم. توی یک سال گذشته فقط به خاطره اینستا و گوگل ترنسلیت بسته گرفتم و گاهی به آی تی رسان و … هم سر میزدم.
    و حالا اگه بخواد اینترنت هم مثل صدا سیما بشه یعنی فکر کردین ماهی چند ده هزار تومن بسته میخرم که از مطالب تبیان و آپارات استفاده کنم؟ یا بیام آی تی رسان بشینم عکسای نوت ۱۰ نگاه کنم؟
    از فردا یه نوکیا ۱۰۵ میخرم راحت و تمام تمرکزمو روی رفتن از اینجا میذارم
    متنفرم از این جغرافیا، از همه چیزش، از فرهنگش، اسمش، فضاش و …

  3. همون شهرهایی که اغتشاش داشته رو وصل کردن اونوقت خودشون میگفتن اول شهرهایی رو وصل میکنیم که آرام بود. در ضمن چطور تو یه ساعت اینترنت کل کشور رو قطع کردن حالا وصل شدنش نیم درصد نیم درصد میخوان وصل کنن

  4. هیچ جا وصل نشده . تهران هم فقط به ادارات دولتی اینترنت دادن حتی شرکت ها بزرگ خصوصی هم ندارن. همش دروغه . تا کی دروغ

  5. سلام. من تبریز هستم و متاسفانه تا الان اینترنت وصل نشده و گویا فقط اینترنت اداره ها و اماکن دولتی وصل شده. من وبسایت فروشگاهی دارم و در این مدت متحمل خسارات زیادی شدم. چون سرورم خارجی هست سایتم از دسترسی خارج شده، حداقل اگر دسترسی داشتم میتونستم روی قسمت های مختلف سایت کار کنم و بیکار نمونم. ما الان چطور این خسارات رو جبران کنیم؟ دولت یک مبلغ ناچیز به عنوان کمک هزینه معیشتی میده در حالی که ما روزانه دویست هزار تومن داریم ضرر میکنیم. اگر اعتراض کنیم ما هم میشیم اراذل و اوباش؟؟؟ چه کسی میخواد مسئولیت خسارات وارد بر کسب و کارهای اینترنتی رو قبول و جبران کنه؟؟؟؟!!!!

  6. همه شما ها رو پای صندوق های رای ، در صف های طولانی ، از همین حالا میبینم . پس بیخود نگید دروووغ گو ها شیراز نشد تبریز نشد اراک نشد .
    انسانها در نهایت ب چیزی میرسند که لیاقتشو دارن و مطمعنا این نسل از ایرانی ها لایق همچین برخوردهایی هستن ،
    حتی برخوردهایی تحقیرآمیزتر از این
    خودکرده را تدبیر نیست

    1
    3
  7. صدا و سیما هم همیشه نگران دولت بوده نه ملت، این دفعه هم انگار نه انگار که چند روزه دسترسی اینترنت برای مردم قطع شده.

    18
  8. من خارج زندگی می‌کنم و زن و بچه هایم در ایران.چه کار عالی کردید که کسانی مثل من دیگه نتوانند با اقوام و بچه ها در ارتباط باشن. من که همیشه از دولت حمایت کردم حالا ماندم کی به فکر ماست؟

    3
    10
  9. چرا دروغ میگی من اراکم..هنوز وصل نشده..در ضمن همین اینترنت موجود قبلا در باز شدن صفحات وب تاخیر نبود..ولی الان مشکوک تاخیر هست..قشنگ معلومه صفحات قبل باز شدن کنترل میشوند..راستی من کارگر ساختمونم..باور کن

    1
    10
  10. مسئول عزیز به چه شکل باید شام رو به گوش شما برسونم لطفا اینترنت رو وصل کنید کار دانشگاهی دارم عاجزم لطفا لطفا

    11
  11. دوستان و هموطنان عزیز که منتظر وصل شدن نت هستن (مثه اودم) و کارشون شدیدا لنگ اینترنت هست( بازم مثه اودم) بیایید دیگر غصه نخوریم واقعا من که چند کیلویی کم کدم ولی نت وصل نشد.کارم به فاتحه رفت بازم وصل نشد.دیگه امشب رد دادم.بازیچه شدیم اینا کار اودشونو میکنن… فقط از مسئولان میخام بپرسم حال خونواده خوبن؟پدر مادر خواهر برادر عمه عمو دایی خاله…

    1
    16
    1. یک هفتس اینترنت قطعه و ما مردم شریف ایران رو تقریبا شبیه عذر میخوام مقام حیوان رسوندن. این چه وضعشه

  12. هر چه زودتر وصل کنید تو رو خدا ۹۰ درصد کارامون با اینترنت بین الملله، چه وضعشه اخه!!!!!!!!!!

    2
    30
  13. شیرین صفوی

    با چند تا شهر تماس گرفتم با دوستان و آشنایان وصل نیست چرا دروغ میگین ما کار داریم بابا منتظر ایمیل پذیرش یه دانشگاه معتبر برای یکی از اقوامیم بابا

    1
    28
    1. چرا دروع میگن من تبریزم وصل نشده از پشتبانی اپراتور شرکت‌اینترنتم سوال کردم گفتند فعلا حل نشده

      1
      14
  14. بابا باور کن دروغ محضه و هیچ کجای ایران وصل نیست من روی سایتم پاپ اپ هست و بازدید خوبی هم دارم ولی وقتی داخل پنل پاپ اپم میرم حتی یکی هم به تعداد پاپ آپ هام اضافه نشده ، آخه اینقدر دروغ برای چیه ؟از زندگی ما رو انداختن بخدا

    2
    36

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH