Gmail

گوگل قابلیت ایمیل دینامیک را برای نسخه‌های اندرویدی و iOS جیمیل عرضه کرد

گوگل در ماه فوریه سال گذشته برنامه‌های خود را برای مدرن کردن جیمیل اعلام نمود. هدف شرکت این بود که ایمیل را بیش از پیش تعاملی کند. آن برنامه‌ها در ماه مارس امسال با معرفی ایمیل دینامیک (dynamic email) برای نسخه وب جیمیل عملیاتی گردید.

حالا امروز گوگل اعلام کرده است که ایمیل دینامیک برای نسخه‌های اندروید و iOS جیمیل نیز قابل دسترس است. این قابلیت برای کاربران G Suite و ادمین‌ها به‌طور پیش‌فرض روشن خواهد بود و نیازی به فعال‌سازی دستی آن نیست.

جیمیل
جیمیل

با این ویژگی، ایمیل بر روی دستگاه‌های موبایلی از نقطه‌نظر محتوایی بسیار غنی‌تر خواهد شد و به کاربران اجازه داده می‌شود تا مستقیما و در داخل یک پیام، کارهای خودشان را انجام دهند. برای مثال، آنها می‌توانند بدون ترک جیمیل، به دعوت‌نامه یک رویداد یا یک کامنت پاسخ بدهند و یا پول محصولاتی را که به‌طور آنلاین خریداری کرده‌اید، پرداخت نمایید. چیزی که درباره این قابلیت جالب‌تر است، این است که محتوای ایمیل دینامیک می‌تواند به‌صورت آپدیت و به‌روز باقی بماند. بنابراین، مشاهده وضعیت سفارش یک محصول یا وضعیت درخواست ارسالی برای یک موقعیت شغلی، بسیار راحت‌تر خواهد شد.

در طول مرحله پیش‌نمایش این قابلیت برای توسعه‌دهندگان، برندهای مختلفی مانند Booking.com ،Despegar ،Doodle ،Ecwid ،Freshworks ،Nexxt ،OYO Rooms و Pinterest آن را به کار گرفتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH