قابلیت گروه‌بندی تصاویر و استیکرها به نسخه وب واتس‌اپ اضافه شد

گروه‌بندی استیکرها و آلبوم تصاویر از قابلیت‌های مفید نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن واتس‌اپ به شمار می‌رود که امکان گروه‌بندی تصاویر، ویدیو‌ها و استیکرها را در هنگام ارسال پشت‌ سرهم آن‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قابلیت، محیط چت را نیز خلوت‌تر و منظم‌تر نشان می‌دهد.

طبق گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت WABetainfo، هم‌اکنون کاربران نسخه وب واتس‌اپ نیز می‌توانند تصاویر، ویدیو‌ها و استیکر‌ها را در هنگام ارسال سریالی گروه‌بندی کنند.

نسخه وب واتس‌اپ

قابلیت مذکور، نه تنها موجب ذخیره فضای چت می‌شود، بلکه به شما این امکان را می‌دهد تا همه تصاویر یا استیکرها را به صورت همزمان حذف کنید که همین موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد شد.

همانطور که اکثر شما کاربران می‌دانید، واتس‌اپ امکان استفاده از اپلیکیشن خود را پس از تاریخ 31 دسامبر سال جاری برروی پلتفرم موبایل مایکروسافت متوقف خواهد کرد، در نتیجه، اضافه شدن قابلیت گروه‌بندی آلبوم‌ها و استیکرها در نسخه وب این نرم‌افزار یک خبر خوب است.

بنابراین، افرادی که هنوز هم از سیستم‌عامل ویندوز‌فون استفاده می‌کنند و قصد مهاجرت به اندروید یا iOS را ندارند، می‌توانند با ورود به این لینک به نسخه وب واتس‌اپ دسترسی پیدا کنند.

هم‌چنین، واتس‌اپ برروی یک قابلیت جدید و مهم نیز کار می‌کند. قابلیت اعلان مخاطب‌های بلاک‌ شده و بلاک گروهی مخاطبان نیز از قابلیت‌های جدید این نرم‌افزار به حساب می‌آیند که در نسخه‌های بعدی به آن اضافه خواهد شد تا مدیریت بهتری برروی مخاطب‌های بلاک شده داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH