گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ مجهز به یک قلم S Pen بلوتوثی خواهد بود

خبرها حاکی از آن است که گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ مجهز به یک قلم S Pen بلوتوثی خواهد بود. با این‌حال، ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این قلم، قابلیت‌های پیشرفته S Pen نوت 10 (مثل کنترل‌های ژیروسکوپی) یا کنترل‌های بسیار اولیه استایلوس نوت 9 (مانند دکمه شاتر بی‌سیم برای دوربین) را خواهد داشت یا نه.

اسناد FCC نشان می‌دهند که ابعاد قلم، ۵.۸ در ۴.۳۵ در ۱۰۵.۱۸ میلی‌متر است که از این بابت درست هم‌اندازه استایلوس نوت 10 و کمی بزرگ‌تر از قلم نوت 9 خواهد بود. البته، این موضوع می‌تواند صرفا به‌خاطر ارگونومی باشد و نه سخت‌افزار ژیروسکوپ به‌کار رفته در داخل آن.

اما نکته جالب اینکه، FCC، تصاویر S Pen گلکسی نوت 10 لایت را تا تاریخ 25 مه سال آینده منتشر نخواهد کرد که این امر می‌تواند نشان‌دهنده تایم‌فریم در نظر گرفته‌شده برای رونمایی از آن باشد. این تاریخ، نه ماه بعد از معرفی پرچمداران نوت 10 قرار می‌گیرد؛ یعنی زمانی که میزان فروش‌های این دستگاه‌ها در حال کاهش است.

این تاریخ، همچنین سه ماه بعد از معرفی گوشی‌های سری گلکسی S11 شرکت در ماه فوریه، قرار می‌گیرد. چنین تایم‌فریمی بدین معنی است که زمان عرضه نوت 10 لایت طوری تنظیم شده تا فرصت مناسبی برای افزایش فروش‌های سامسونگ بعد از فروکش کردن تب‌وتاب ناشی از S11 فراهم کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH