تصاویر زنده هواوی نوا 6 در آستانه رونمایی از آن لو رفت!

هواوی قرار است گوشی‌های سری نوا 6 خود را در تاریخ 5 دسامبر معرفی کند. تابه‌حال افشاگری‌های زیادی درباره این سری انجام شده و ما تقریبا همه مشخصات اصلی و طراحی آن‌ها را می‌دانیم. براساس اطلاعات موجود، دستکم سه نسخه از نوا 6 وجود خواهد داشت که دوتای آن‌ها پرچمدار و دیگری یک مدل میان‌رده به نام نوا 6 SE خواهد بود. حالا در جدیدترین افشاگری صورت گرفته، تصاویر زنده نوا 6 لو رفته است که نشان‌دهنده وجود یک حفره بیضی‌شکل بر روی نمایشگر، یک دکمه اسکنر اثرانگشت در لبه سمت راست و یک ست‌آپ دوربین چهارگانه در پشت آن است.

اگر از جلوی دستگاه شروع کنیم، یک پنل ۶.۴۴ اینچی LCD با هول پانچ بیضی‌شکل را می‌بینیم. گفته می‌شود که این حفره میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۰۵ درجه خواهد بود.

به نظر می‌رسد که حاشیه پایین هندست کمی ضخیم‌تر از حاشیه بالای آن است. با نگاه کردن به تصویر دوم می‌بینیم که لبه سمت راست مجهز به یک دکمه حسگر اثرانگشت/پاور و ولوم است.

در پشت گوشی هم می‌توان یک ست‌آپ دوربین چهارگانه را در گوشه بالا سمت راست آن دید که شامل یک سنسور اصلی ۶۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. پیش از این، یک لیست گیک‌بنچ افشا کرده بود که نوا 6 مجهز به چیپست کایرین 990، رم ۸ گیگابایتی و اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10 خواهد بود. باتری دستگاه ظرفیتی برابر ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH