نخستین تصاویر گلکسی A81 از طراحی متفاوت ماژول دوربین پشتی حکایت دارند

پیش‌تر تصاویر مربوط به اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی S10 لایت و گلکسی A91 توسط یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks@ منتشر شد و اکنون این خبرچین فعال، تصاویر هندست‌های گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی A81 را منتشر نموده است. این تصاویر تا حدودی تاریک هستند و در نتیجه برخی جزئیات قابل رویت نیستند؛ اما میزان بیرون‌زدگی دوربین به وضوح کاهش یافته است.

با توجه به نقشه راه لو رفته، اسمارت‌فون گلکسی A81 از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، حسگر فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی 2 یا 5 برابری و یک حسگر TOF بهره خواهد برد. اگرچه میزان صحت‌وسقم این اطلاعات هنوز روشن نیست.

به‌هرحال سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت مجهز به یک نمایشگر 6.5 تا 6.7 اینچی خواهد بود. حفره تعبیه شده روی نمایشگر در قسمت مرکزی آن قرار دارد. سامسونگ با الگوبرداری از رویه خود در اوایل سال جاری ترجیح داده تا دوربین سلفی گوشی را در این موقعیت مستقر نماید. فقدان حسگر اثرانگشت خارجی نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود.

ابعاد این محصول معادل 163.9 در 76 در 8.6 میلی‌متر است. این مدل برخلاف اسمارت‌فون گلکسی S10 لایت از یک قلم S Pen مجهز به اتصال بلوتوث بهره خواهد برد؛ موضوعی که این هندست را به یکی از اعضای خانواده نوت سامسونگ تبدیل می‌کند. در کنار قلم استایلوس، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در قسمت تحتانی گوشی به چشم می‌خورد.

این هندست با شماره مدل SM-N770F در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است. بر این اساس دستگاه مذکور همانند پرچم‌داران سال 2018 سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 و گلکسی S9 از تراشه اگزینوس 9810 استفاده می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها نسل آینده گوشی‌های گلکسی A در روز 12 دسامبر معرفی خواهند شد و مدل‌های برتر فوق احتمالا نقش ستارگان این نمایش را ایفا نموده و به هندست‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 ملحق خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH