دستیار گوگل

ویژگی‌های یادداشت نگاری جدید در راه دستیار صوتی گوگل

دستیار گوگل

شرکت گوگل در هفته کنونی اعلام کرد که در پی آن است تا راه‌حل‌های یادداشت‌نگاری گوناگونی را به دستیارش برای پشتیبانی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های Google Keep, Any.do, AnyList, و Bring بر روی گوشی‌ها و اسپیکرهای هوشمند اضافه کند.

مدیر ارشد بخش مهندسی گوگل آقای پراویر گوپتا گفت: “شما هم‌اکنون می‌توانید با استفاده از دستیار گوگل در Google Keep, Any.do, AnyList, و Bring میان تمام گوشی‌ها و اسپیکرهای هوشمندی که دستیار آنان فعال باشد نیز اقدام به ایجاد و مدیریت یادداشت‌ها و لیست‌های شخصی و مورد علاقه‌تان کنید. لیست‌ها همچنان در نمایشگرهای هوشمند قابل دسترسی هستند.”

به منظور استفاده از این قابلیت، نخست به قسمت Assistant settings و سپس به Service tab بروید و وارد بخش Notes and Lists شوید (اگر هنوز قابل مشاهده نیست، گوگل گفته است که به زودی در دسترس خواهد بود)، در نهایت، فراهم‌کننده (Provider) مورد پسند خود را انتخاب کنید.

آقای گوپتا همچنین اظهار داشت: “به محض متصل شدن به دستیار گوگل، یادداشت‌ها و لیست‌های تازه‌ای که توسط دستگاه‌های قابل پشتیبانی ایجاد شده‌اند، در قسمت فراهم‌کننده پدیدار خواهند شد. شما می‌توانید از دستیارتان درخواست کنید که یادداشت‌ها و لیست‌هایی را که پیش از وصل شدن به آن ایجاد کرده بودید، به شما نشان دهد، ولی آنها در اپلیکیشن فراهم‌کننده قابل مشاهده نخواهند بود.”

گوگل می‌گوید که شما می‌توانید با اضافه کردن عبارت “Hey, Google” (هی، گوگل) پیش از عبارات زیر، این قابلیت‌ها را امتحان کنید:

  • ”.Create a holiday gift list” (یک لیست هدیه تعطیلات بساز)
  • “.Add Chromebook to my holiday gift list” (کروم‌بوک را به لیست هدیه تعطیلات من اضافه کن)
  • “.Add cranberries to my grocery list” (زغال اخته‌ها را به لیست خرید من اضافه کن)
  • ”.Take a note” (یادداشت کن)
  • ”.Show me my notes” (یادداشت‌هایم را به من نشان بده)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH