سامسونگ مدیاتک

سامسونگ از تراشه‌های میان‌رده 5G مدیاتک در اسمارتفون‌های خود بهره خواهد گرفت

احتمال می‌دهیم که سامسونگ از تراشه‌های مدیاتک در تلفن‌های هوشمند خود استفاده کند. مدیاتک به تازگی از چیپست پرچمدار Dimensity 1000 با قابلیت اتصال به شبکه 5G رونمایی کرده است. به علاوه، این شرکت از تراشه‌های اقتصادی خود با توانایی متصل شدن به اینترنت 5G نیز پرده‌برداری کرد.

این تراشه‌ها با شماره مدل MT-6885 و MT-6873 به بازار معرفی شده‌اند. انتظار می‌رود که شرکت‌هایی مانند ویوو، اوپو، شیائومی و حتی هواوی نیز از این تراشه‌ها در هندست‌های خود استفاده کنند. اما طبق گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، شرکت سامسونگ نیز قصد همکاری با این شرکت تایوانی را دارد.

طبق گزارشات منتشر شده، سامسونگ به منظور استفاده از تراشه‌های کم‌مصرف 5G برای برخی از مدل‌های گلکسی A و M درحال مذاکره با مدیاتک است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا تولید برخی از قطعات اسمارتفون‌های پایین‌رده و میان‌رده خود را به شرکت‌های غیرتابع خود واگذار کند. مدیاتک نیز می‌تواند از این مسئله به خوبی استفاده کند تا سهم خود را از بازار افزایش دهد.

هنوز هیچ خبر قطعی درباره این موضوع منتشر نشده است. بنابراین، تا دریافت اخبار قطعی باید تا سال آینده میلادی منتظر بمانیم. لازم به ذکر است که در سال 2020 شاهد معرفی تلفن‌های بیشتری با قابلیت اتصال به شبکه 5G خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH