سامسونگ خبر فروش 1 میلیون دستگاهی اسمارت‌فون گلکسی فولد را تکذیب کرد

کم‌تر از 24 ساعت پیش گزارشی منتشر شد که در آن یکی از مقامات سامسونگ، خبر فروش بالغ بر 1 میلیون دستگاهی اسمارت‌فون نوآورانه گلکسی فولد را تایید نموده بود. امروز سامسونگ ناچار شد گزارشات منتشر شده از سوی رسانه‌ها را تکذیب نماید. سان یانگ ون؛ ریاست سامسونگ الکترونیکس در جریان برگزاری کنفرانس TechCrunch Disrupt Belin اعلام کرد که سامسونگ 1 میلیون دستگاه اسمارت‌فون گلکسی فولد را به فروش رسانده است. وی گفت: “به باور من، سامسونگ فروش 1 میلیون واحدی این محصول را تجربه می‌کند. میلیو‌ن‌ها نفر خواهان استفاده از این اسمارت‌فون با قیمت‌گذاری 2000 دلاری هستند.”

سخنگوی سامسونگ در گزارش تکذیبیه خبر خاطرنشان می‌کند که این رقم احتمالا با هدف‌گذاری اولیه کمپانی برای فروش گلکسی فولد طی سال جاری اشتباه گرفته شده است. وی همچنین تاکید می‌کند که فروش نخستین هندست تاشوی غول کره‌ای به رقم 1 میلیون واحد نرسیده است.

در ابتدای امر تحلیل‌گران پیش‌بینی کردند که طی سال 2019، سامسونگ 400 تا 500 هزار دستگاه گوشی گلکسی فولد را به فروش برساند. پیش‌بینی‌های سامسونگ نیز از فروش حدودا 500 هزار دستگاهی این هندست حکایت داشت. با این‌حال کمپانی هنوز آمار دقیق فروش گلکسی فولد را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH