مقایسه ال‌جی جی فلکس با آلکاتل وان‌تاچ هیرو: تازه به دوران رسیده‌ها!

شاید بسیاری در این سری از مسابقات، از وان‌تاچ هیرو به عنوان نخودی مسابقه یاد کنند! اما اگر شما هم مسابقه قبلی را دیده‌باشید، هیرو در مقابله با زد اولترای مشهور توانست عملکردی بالاتر از حد انتظارات را به نمایش گذاشته و حداقل ثابت کند، که کشکی (!) وارد مسابقات نشده است‌! در طرف دیگر گوژپشت ال‌جی جی‌فلکس، در طی اولین نبرد خود به یکی از قدرتمندترین‌های این رقابت یعنی گلکسی نوت3 برخورد که البته باز هم توانست مقاومت خوبی نشان دهد (آن رقابت همچنان ادامه دارد). حالا و در هشتمین دور از مسابقات مرحله گروهی جام قهرمانان آی‌تـی‌رسان، این دو رقیب گرد هم آمدند تا با به نمایش گذاشتن هنرها و توانایی‌هایشان، شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی از مسابقات و یک قدم نزدیکی بیشتر برای فتح جام، امتحان کنند!

10 دقیقه ابتدایی: طراحی

این بار با دو فبلت هم قد و قواره روبرو هستیم که اتفاقاً هر دو هم، قالبی گردمانند دارند! هر دو رویه‌ای یکسان را پیش‌رو گرفتند و خواستند تا بهترین سایز نمایشگر را نسبت به ابعاد، حفظ کنند. به طوری که هیرو دارای ابعادی معادل  158×80 بوده و ضخامت آن در بیشترین حالت به 8.5 میلی‌متر می‌رسد. در صورتی که جی‌فلکس با اختلافی کوتاه، دو میلی‌متر بلندتر و 1میلی‌متر پهن‌تر است و ضخامت آن هم 200 میکرون (!) بیشتر می‌باشد. وزن دو دستگاه هم بصورت بسیار جالبی دقیقاً 177 گرم است. اما جدای از ابعاد فیزیکی، جی فلکس برای شما یک غافل‌گیری دارد! این فبلت 6اینچی، اولین گوشی هوشمند جهان است که با بدنه‌ای خمیده تولید گشته و علاوه بر آن، نمایشگر و باتری آن هم خمیده هستند!

این خمیدگی هم خوب است و هم بد! نقطه خوب قضیه به اینجا باز می‌گردد که هنگام کار با دستگاه، حس بسیار جالبی به شخص وارد می‌گردد که لذت کار با آن را در برخی فعالیت‌ها افزایش می‌دهد و هم‌چنین، باعث خوش‌دستی نسبتاً بیشتر دستگاه می‌شود. در زمان مکالمه هم، می‌توان انتظار عملکرد بهتری را داشت. اما بدی قضیه به این قسمت باز می‌گردد که این خمیدگی شاید جای‌گیری در جیب را کمی سخت کند و هم‌چنین در هنگام قرار گرفتن دستگاه بر روی سطوح تخت مثل میز، کمی کار با آن سخت باشد! اما به هر حال این مورد یک نوآوری جالب و قابل‌توجه بود که در صورت پیشرفت ما را وادار به تحسین ال‌جی در این زمینه می‌کند.

 بعد از خوش‌دستی و حس در دست گرفتن به جایگیری کلیدها و کنترل‌ها که برسیم باز هم قضیه بسیار متفاوت است! در حالی که آلکاتل رویه استاندارد و متداول قرارگیری کلیدها را برای فبلت خود انتخاب کرده و در اطراف آن دکمه‌های پاور و کنترل صدا دیده می‌شوند، این موارد در جی فلکس به پشت گوشی و زیر لنز دوربین حرکت کرده‌ که البته با استانداردها و نحوه قرارگیری دست بر روی دستگاه، نسبتاً سازگارتر هستند!ضمناً که کلیدهای کنترلی سیستم‌عامل در وان‌تاچ هیرو سخت‌افزاری (لمسی خازنی) هستند و در جی‌فلکس بصورت نرم‌افزاری قرار دارند.

 دقیقه 10 تا 20: کیفیت ساخت

تماشاچیان لحظه به لحظه با دیدن ویژگی‌ها و توانایی‌های بازیکنان، جنب‌و‌جوش بیشتری پیدا کرده و هر لحظه بازی گرم‌تر می‌شود تا اینکه نبرد آن‌ها را در مرحله کیفیتی و استقامتی بسنجیم!در ابتدای کار کاملاً مشخص است که با دو فبلت پلاستیکی روبرو هستیم! البته که باید توجه داشت پلاستیک‌ها با هم فرق دارند! جایی که آلکاتل روکشی مات بر تن فرزند خود کرده و جنس آن نیز حس بسیار خوبی به کاربر منتقل می‌کند. اما در سمت دیگر جامه فرزند ال‌جی براق است که تا حدودی، مستعد جذب اثرانگشت و لکه می‌باشد. ولی نکته قابل توجه در آن است که پلاستیک سخت و فشرده‌شده در ساخت این مدل، قابلیت خودترمیمی دارد! به طوری که پس از افتادن خط و خش بر روی بدنه، پس از مدتی کوتاه و بصورت خودکار تمامی آن‌ها محو می‌شوند. البته این به آن معنا نیست که با چاقوی دسته زنجان (!) به جان این فبلت بیچاره بی‌افتید و انتظار داشته‌باشید که همه خط و خش‌ها را ترمیم کند…! همینطور خالی از لطف نیست که اگر بگوییم، انتظار بدنه‌ای خاص‌تر، و باکیفیت‌تر از ال‌جی در این زمینه داشتیم!

به هر حال، از لحاظ کیفیتی هر دو فبلت حس بسیار خوبی به کاربر منتقل می‌کنند و در سطحی “نسبتاً” مساوی قرار دارند، در حالی که نمی‌توان منکر جذابیت و حس خاص در دست گرفتن جی‌فلکس شد! اما وقتی نوبت به راند استقامتی قضیه می‌رسد، باز هم این جی‌فلکس است که با اقتدار به پیش‌روش ادامه می‌دهد. با این حال که نباید از یک فبلت 6 اینچی، انتظار مقاومتی در حد تانک‌ داشته‌باشید، اما با وجود انعطاف‌پذیری بدنه که بصورت کامل انجام می‌شود ضربات واردشده تا حدودی جذب شده و از آسیب جدی بدنه خودداری می‌کند. ولی باید به هر حال مراقب باشید چرا که با اندکی سحل‌انگاری ممکن است فاتحه نمایشگر عظیم‌الجثه 6اینچی این فبلت به کل خوانده‌شود..!

در صورتی که جز دفاع و حرکاتی مختصر در این دقایق چیزی از آلکاتل ندیدیم، اما از لحاظ استحکام ساخت و مقاومت، می‌توان وان‌تاچ هیرو را در سطحی بالای متوسط دانست!

دقیقه 20 تا 30: نمایشگر

دور، دورِ 6اینچی‌هاست! نمایشگر خمیده جی‌فلکس که از جنس پلاستیک ساخته‌شده و پنل آن هم از نوع OLED است، دقتی معادل 1280×720 و تراکم پیکسلی 244ppi را ارایه می‌کند که با استانداردهای امروزی شاید چندان مطابقت نداشته‌باشد. اما به هر حال کیفیت و شفافیت نمایشگر، در حد خوبیست، نه “خارق‌العاده”! خمیده بودن آن باعث انعکاس کمتر نور شده و روشنایی نمایشگر نیز، در حد متوسطی قرار دارد. در مقابل وان‌تاچ‌هیرو با پنل IPS LCD، دقتی بسیار بالاتر یعنی 1920×1080 و تراکم 367ppi را به ارمغان می‌آورد که خبر خوبی برای کاربران می‌تواند باشد. نمایش رنگ و زوایای دید نمایشگر بسیار خوب هستند و مشکل چندان جدی هم در آن دیده نمی‌شود.

در مقایسه با یک‌دیگر، از لحاظ شفافیت و روشنایی، وان‌تاچ هیرو در حد نسبتاً بهتری قرار دارد و نمایشگر LCD آن، دقت رنگ بالاتری دارد. در حالی که پنل خمیده جی‌فلکس یک مزیت به شمار می‌رود و کنتراست تصویر در آن بهتر است، اما ایجاد نویزهای متعدد در تصویر، حتی شفافیت متوسط یا دقت رنگ نسبتاً پایین‌تر آن را تا حدودی از بازی عقب می‌اندازد.

دقیقه 30 تا 40: نرم‌افزار

 جای تعجب است چرا که هنوز هم وجه تشابه ادامه دارد! جایی که هر دو دستگاه، به رابط کاربری با سبک طراحی نسبتاً مشابه تجهیز شده‌اند و زرق و برق و امکانات رنگارنگ، به وجهی تشابه در این میان تبدیل می‌گردد. ال‌جی رابط Optimus UI را برای فبلت خود برگزیده که تا حدودی برای نسخه جدید بهینه شده، اما هنوز هم در طی تجربه کاربری، افت سرعت‌هایی مشاهده می‌شود! امکانات گوشی مثل یک بمب منفجرشده درون آن پراکنده شده‌اند و هر چیزی که فکرش را بکنید ال‌جی در رابط خود قرار داده! امکاناتی هم‌چون Q-Slide, Q-Voice, Q-Theater, Guest Mode, Slide Aside, Smart Screen/Video, Dual Window, Quick Memo, Quiet Mode, Clip Tray و چندین و چند مورد دیگر که وقت مسابقه اجازه شمارش آن‌ها را نمی‌دهد! علاوه بر این شخصی‌سازی رابط نیز بسیار وسیع بوده و قادرید از کلیدهای نرم‌افزاری تا آیکون‌ها و تم گوشی را تغییر دهید! هم‌چنین نسخه 4.3 از اندروید بر روی آن نصب گردیده و پشتیبانی ال‌جی هم تا کنون، در حد نسبتاً خوبی بوده‌است.

 در مقابل وان‌تاچ‌هیرو با اندروید 4.2 وارد بازی شده و رابط اختصاصی آلکاتل هم، روی آن اجرا می‌گردد. طراحی رابط نسبتاً خلوت بوده و بیشتر به اندروید خالص نزدیک هستند، آیکون‌ها بصورت مربعی طراحی شده‌اند و از تلخیص رنگ جالب و البته شادی در آن استفاده شده‌است. امکاناتی هم‌چون Dual-Display در آن جهت مولتی-تسکینگ فراهم آمده‌اند. Gestureهای مختلفی نیز بر روی کلیدهای کنترلی و نمایشگر قرار دارند که به راهبری سیستم‌عامل کمک می‌کنند. همراه قلم تعبیه شده و امکانات مختص به آن نیز، می‌توان در جهت یادداشت‌برداری سرعت بالاتری را تجربه کرد.

در حالی که رابط کاربری جی‌فلکس شخصی‌سازی وسیع‌تری داشته و امکانات آن نیز، بصورت عددی بیشترند، اما تمامی آنان کاربردی نبوده و تا حدودی از فضای کاری کاربر کاسته‌اند! طراحی سیستم نیز به آن میزان با استانداردهای جدید سازگار نیست و بیشتر در حال و هوای نسخه‌های قبلی اندروید گشت می‌زنند! در صورتی که آلکاتل رابطی سریع‌تر و خلوت‌تر را ارایه کرده و طراحی سیستم نسبتاً مینیمالیستک می‌باشد!البته فراموش نکنیم که پشتیبانی بهتر ال‌جی، مزیتی به شمار می‌رود.

پس از اتمام نیمه اول، در طی استراحت بین نیمه‌ها شما را به تماشای ویدیوهای کار با شرکت‌کنندگان این مسابقه، دعوت می‌کنیم.

وان تاچ هیرو:

جی فلکس:

دقیقه 40 تا 50: دوربین

نیمه دوم را با مقایسه دوربین‌های دو مدل آغاز می‌کنیم، جایی که باز هم هر دو، به دوربین‌هایی با دقت 13مگاپیکسل مجهز شده‌اند!

 همان‌طور که گفته شد، هر دو 13مگاپیکسلی هستند و قابلیت این را دارند که با دقت فول‌اچ‌دی 1080p تصاویر را ضبط کنند. هر دو به فلش LED مجهز شده‌اند و از امکانات متدوال دوربین‌های امروزی بهره‌مند هستند. دوربین جلو هر دو مدل نیز 2مگاپیکسلی و فول‌اچ‌دی می‌باشد.برای نگاهی دقیق‌تر به عملکرد لنز و حسگر این دوربین‌ها، بهتر است نمونه‌تصاویر ثبت‌شده با آنان را تماشا کنیم:

تصاویر ثبت‌شده توسط آلکاتل وان‌تاچ، در عین حال اینکه رنگ‌هایی نسبتاً روشن‌تر و گرم‌تر دارند، کمی تار هستند و شفافیت در تصاویر جی‌فلکس تا حدودی بهتر ارزیابی می‌شود. هم‌چنین نورگیری لنز دوربین آن هم، تا حدودی بهتر عمل می‌کند. کیفیت فیلم‌برداری کم و بیش در یک حد بوده و از لحاظ امکانات، جی‌فلکس موارد بیشتری برای رونمایی دارد! جایی که فوکوس دستی، حالت فیلم‌برداری دوگانه یا ضبط تصاویر با نرخ 60فریم، می‌تواند به عنوان یک مزیت به شمار آید.

دقیقه 50 تا 60: سخت‌افزار

هر چقدر هم که بین این دو دستگاه وجه تشابه بیابیم، سخت‌افزار تنها جایست که تفاوت این دو، مثل زمین و آسمان است! به طوری که جی‌فلکس تقریباً به یکی از قدرتمندترین چیپست‌های بازار مجهز شده و هیرو، به یک چیپست میان-رده از کمپانی مدیاتک افاقه کرده‌! ببینیم که در این نبرد فیل و فنجان مانند، فنجان قضیه چه خواهدکرد…!

چیپست مدیاتک هیرو که با کد MT6589M شناخته می‌شود، بر پایه یک پردازنده چهارهسته‌ای Cortex-A7 با فرکانس 1.5گیگاهرتز کار می‌کند که در کنار 2گیگابایت رم، به عملکرد هر چه بیشتر دستگاه کمک می‌کنند. پردازش‌های گرافیکی دستگاه هم بر عهده واحد گرافیکی PowerVR SGX544  می‌باشد، ضمناً که پردازنده دارای لیتوگرافی معادل 28نانومتری است. در حالی که جی‌فلکس با چیپست مشهور و پرقدرت اسنپدراگون800 وارد میدان شده که از یک پردازنده چهارهسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی از نوع Krait400 استفاده کرده و رم 2گیگابایتی آن، سرعت و پهنای باند بسیار زیادی دارد! واحد گرافیکی Adreno 330 هم، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. هم‌چنین مصرف و کنترل دمای چیپ با فناوری ساخت 28نانومتری HPm تا حدود زیای تضمین می‌شود. برای اطمینان بیشتر به قدرت دو مدل، بهتر است نگاهی به بنچمارک‌ها بی‌اندازیم:

مثل همیشه نقطه ضعف آلکاتل در این بین مشخص می‌گردد و مثل بازی قبل در برابر زدالترای سونی، توپ آغوشی گرم با دروازه او انجام می‌دهد…!به قسمت حافظه که برسیم، وان‌تاچ هیرو در نسخه تک‌سیم تنها 8گیگابایت حافظه داخلی داشته و از کارت‌حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند، اما در نسخه دوسیم‌کارت باید با 16گیگابایت حافظه کنار بیایید. در حالی که جی‌فلکس، با داشتن 32گیگابایت حافظه داخلی به کل با انواع حافظه جانبی قطع رابطه کرده‌است..!

دقیقه 60 تا 70: چندرسانه‌ای

به بخش چندرسانه‌ای مسابقه می‌رسیم، به صورتی که پس از گل به ثمر رسیده توسط جی‌فلکس، بازی کمی آرام‌تر شده و البته همراه آن، وجه تشابه دو دستگاه هم به پایان می‌رسد!

وجود نمایشگرهای 6اینچی که در هیرو با رزولوشن بسیار بالا و در جی‌فلکس، با شکل خمیده همراه است، تجربه بسیار جالبی از تماشای فیلم و عکس و یا بازی کردن را با دو فبلت به ارمغان می‌آورد. در بخش عملکرد و خروجی صوتی، کیفیت مکالمه صوتی برای هر دو فبلت مناسب است. اما بلندگو آلکاتل صدای بسیار بلندتری داشته و برای عقب نماندن از قافله، خروجی صوتی هدفون جی‌فلکس هم، کیفیت بهتری دارد!


گالری‌ها و پلیرهایی که برای دو مدل طراحی شده‌اند با نسخه پیش‌فرض اندروید متفاوت هستند، هر چند که در این زمینه ال‌جی نسبتاً بهتر عمل کرده و سعی آلکاتل، چندان مفید واقع نشده‌است.

دقیقه 70 تا 80: باتری

ال‌جی با ادعاهای زیادی که در تولید باتری فبلت گوژپشت خود داشته، سعی دارد به هر نحوی شده در این دقایق نتیجه را تغییر داده و از رقیب خود، جلو بی‌افتد! جی‌فلکس در عین داشتن بدنه‌ای خمیده و ضخامتی تنها 8.7 میلی‌متر، یک باتری پلیمری 3500 میلی‌آمپری درون خود جای داده که البته، آن هم مثل خود فبلت خمیده ساخته‌شده! این باتری که در بخش LG Chem تولید گشته و پتنت‌هایی را نیز به خود اختصاصی داده، علاوه بر حجم بالا، اولین باتری خمیده جهان در این عرصه لقب گرفته‌است. باید دید که عملکرد آن در مقابل باتری متداول 3400 میلی‌آمپری وان‌تاچ‌هیرو چگونه خواهدبود.

درست است که جی‌فلکس تنها 100mAh حجم بیشتری دارد، اما نمایشگر کم‌مصرف آن، کنترل انرژی بهتر آن و شاید، نرم‌افزار بهینه‌تر آن باعث می‌گردند بتوانید ساعت‌های بیشتری را از کار با آن، لذت ببرید!

 دقیقه 80 تا 90: سایر امکانات

وقت، وقتِ آن است که از دو فبلت خود بخواهیم هنرهای ویژه خود را به نمایش بگذارند و ببینیم از هر انگشتشان، چند هنر می‌بارد…!

ال‌جی جی‌فلکس که با بدنه خمیده خود، تجربه کاربری بسیار ویژه‌ای برای کاربر ایجاد می‌کند، امکانات ارتباطی آن هم ویژگی بسیار کاربردی به شمار می‌روند. پشتیبانی از NFC, فرستنده مادون قرمز، جدیدترین نسل شبکه 4G LTE و سرعت بسیار عالی در مرورگری وب، در کنار microUSB نسخه 3.0 و MHL امکانات آن را از همه جهت کامل می‌کنند! در حالی که آلکاتل، غافل‌گیری‌های ویژه‌ای برای کاربران دارد!

مثل مسابقه قبل که تماشاچیان با سری لوازم جانبی جالب این دستگاه شگفت‌زده شدند، قلم استایلوس تعبیه شده در دستگاه نیز خبر بسیار خوبی برای کاربران پرمصرف یا آن‌هاییست که معمولاً به یادداشت‌برداری عادت دارند. در کنار آن، همان‌طور که گفتیم لوازم جانبی اختصاصی این مدل هم‌چون کاورهای هوشمند، داک‌های مخصوص و هندست اختصاصی آن، به یک ویژگی خاص برای این فبلت مبدل می‌گردند.پس از هنرنمایی همه‌جانبه دو مدل، داور تصمیم به اعلام 3 دقیقه وقت اضافه می‌گیرد تا در این چند دقیقه، نگاهی گذرا بر قیمت، و البته ارزش خرید دو مدل داشته‌باشیم.

وقت اضافه: قیمت

حتماً نقطه اتمام وجه تشابه دو دستگاه را به یاد دارید! اما باید بگوییم که تشابهی دیگر میان این دو وجود دارد، که البته بجای یک ویژگی، آن را می‌توان یک خبر بد دانست چرا که هیچ‌یک از آن‌ها در بازار فروش کشور موجود نیستند! حداقل بصورت رسمی و همراه با گارانتی!اما در بازارهای جهانی، قیمت جی‌فلکس 700دلار تخمین زده می‌شود که قطعاً در برابر قیمت 399دلاری وان‌تاچ هیرو گران، و مثل خودش سطح‌بالا محسوب می‌شود! البته که بدنه‌ای خمیده و تجهیزات خمیده‌تر از آن (!)، در این قیمت بالا بی‌تقصیر نیستند.

و بالاخره و پس از اتمام این چند دقیقه نیز، سوت پایان این بازی جذاب توسط داور به صدا در می‌آید. بازی بسیار جالب و حساسی را داشتیم و امیدواریم که همگی از آن لذت برده‌باشید. برای تماشای صحنه‌های خطرناک بازی و جمع‌بندی کوتاه کارشناسان مسابقه، با ما همراه باشید.مثل همیشه، هر دو تیم تلاش بسیاری کردند و هر چه که داشتند را رو کردند. به همین سبب شاهد بازی‌ای جذاب و زیبا بودیم که حداقل باعث خشنودی سرمربی‌های دو تیم شد!

جی‌فلکس در این بازی به سبب تمرین‌های بسیار زیاد، نسبت به بازی قبلی خود عملکرد بهتری داشت. جی‌فلکس یک فبلت 6اینچی خمیده است که در این راه خمیده و کش و قوس‌های فراوان (!)، هنوز راه بسیاری برای پیمودن دارد. ایده ساخت جی‌فلکس بسیار ناب و تحسین برانگیز است، اما حداقل معتقدیم که این ایده به آن خوبی که باید بر روی جی‌فلکس پیاده نشده‌است. تولید باتری خمیده، نمایشگری خمیده و بدنه‌ای نسبتاً انعطاف‌پذیر با روکش خودترمیم، حرکتی جسورانه و بسیار عالی در این راه بود، که البته با همراه شدن آن با بدنه‌ای نسبتاً متوسط (حداقل از لحاظ کیفیت)، عملکردی نسبتاً نامتعادل و نرم‌افزاری نه‌چندان بهینه، بیهوده طلف شد! با دیدن تبلیغات و یا دیدار با جی‌فلکس این ایده به ذهن هر شخصی می‌رسد که این گوشی از آینده آمده! ال‌جی سعی داشت تلغین کند که نرم‌افزار بسیار مهم است، اما چه در نرم‌افزار و چه در سخت‌افزار، می‌توان گفت فرزند خود را در میانه راه، تنها گذاشت و رها کرد! البته که با تمامی این حالات، نمی‌توان منکر خوبی‌های این فبلت پرقدرت شد. نمایشگری جالب، امکانات منحصر به فرد، قدرت بالا و در سرآمد آن‌ها بدنه خمیده، همگی باعث تحسین جی‌فلکس می‌شوند.در مقابل آلکاتل وان‌تاچ هیرو رویه‌ای دیگر را پیش گرفته و سعی کرده در این راه خطرناک، احتیاط بیشتری بکند! با سخت‌افزاری حداقل در حد رضایت بخش، طراحی مناسب و تعبیه امکانات جالب و کاربردی هم‌چون قلم و لوازم جانبی ویژه در کنار قیمتی عالی، سعی بر آن داشته که فعلاً از ورود به عرصه غول‌های فوق‌ سطح بالای بازار جلوگیری کرده و حداقل، با همان سلاح‌های معمولی اما “سالم”، به این نبرد ادامه دهد.در ادامه، می‌توانید موقعیت‌های خطرناک ایجادشده توسط تیم‌های این بازی را در میدان مسابقه، مشاهده کنید.

ITResancup-and-aawaat

موقعیت‌های خطرناکی که ال‌جی جی‌فلکس، بر روی دروازه وان‌تاچ هیرو ایجاد کرد :

  • طراحی خمیده بدنه، جای‌گیری خاص کلیدهای کنترلی دستگاه
  • استفاده از پلاستیک فشرده و سخت، انعطاف‌پذیر بودن بدنه تا حدودی در کنار قابلیت خودترمیمی آن
  • پنل خمیده نمایشگر، کنتراست نسبتاً بهتر در کنار انعکاس نور کمتر
  • امکانات رنگارنگ موجود در رابط کاربری، شخصی‌سازی وسیع‌تر در کنار پشتیبانی نسبتا بهتر
  • ضبط تصاویری شفاف‌تر توسط دوربین، همراه فوکوس دستی و امکانات جانبی آن
  • قدرت سخت‌افزاری بسیار بیشتر، حافظه داخلی حجیم‌تر
  • خروجی صوتی باکیفیت‌تر هدفون، برنامه‌های چندرسانه‌ای با عملکردی بهتر
  • عملکرد نسبتا بهتر باتری در تست‌های مختلف، علاوه بر ساختار خمیده آن
  • تجهیز به امکانات ارتباطی متعدد و پرسرعت

موقعیت‌های خطرناکی که وان‌تاچ هیرو، بر روی دروازه ال‌جی جی‌فلکس ایجاد کرد :

  • ابعاد کلی کوچک‌تر، ساختار متداول بدنه
  • روکش مات بدنه
  • نمایشگر بسیار شفاف‌تر، روشنایی بیشتر با دقت رنگ بالاتر
  • رابط کاربری با طراحی خلوت‌تر، ساده‌تر و عملکردی سریع‌تر، همراه امکانات کاربردی
  • نمایش رنگ نسبتاً بهتر دوربین، نورگیری بیشتر در شرایط نوری ضعیف
  • پشتیبانی ار کارت‌حافظه جانبی
  • عملکرد نسبتاً شفاف‌تر و رساتر بلندگو
  • پشتیبانی از قلم استایلوس، در کنار سری لوازم جانبی اختصاصی
  • وجود نسخه دوسیم‌کارته از دستگاه
  • قیمتی بسیار کمتر، ارزش خریدی بالاتر

[divide style=”2″]

حال شما تصمیم بگیرید که در این مبارزه هیجان انگیز، کدام مدل بر دیگری برتری داشته و شما آن را پیروز رقابت می‌دانید؟ حتی اگر در این باره تردید دارید، می‌توانید رای به تساوی فبلت‌ها بدهید!

[polldaddy poll=7822305]

[divide style=”3″]

برنامه کامل مسابقات را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید!

5 در مورد “مقایسه ال‌جی جی فلکس با آلکاتل وان‌تاچ هیرو: تازه به دوران رسیده‌ها!”

  1. سلام
    دوستان یه نیگا به این کنین:
    یه نیگا اینجا رو کنین:
    http://www.yjc.ir/fa/news/4753019/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D8%BA%D8%B1%D8%A8%DB%8C

    کل مطالب سایتو کپی کرده اونم بدون ذکر منبع!!
    بچه ها یه خواهش دارم ازتون اینا ما رو چی فرض کردن؟
    ازتون میخوام توی هر شبکه ی اجتماعی که هستین این مطلبو بنویسین تا اینا با پول ما به آدمای احمقی که فقط مطالبو کپی میکنن کار نکنن.
    آخه بار اولشونم نیست:
    http://www.laptopmedia.ir/1392/11/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%84%D9%BE%E2%80%8C%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%E2%80%8C-%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%86%D9%88%D9%88-%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%A9%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF-t440/
    و حالا اینو نگاه کنین:
    http://www.yjc.ir/fa/news/4734064/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%84%D9%BE%E2%80%8C%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%A9%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF-t440
    امیدوارم خود آی تی رسان هم اینو پیگیری کنه که چرا مطالبو بدون اجازه و ذکر منبع کپی کردن.
    البته این چیز عجیبی نیست ولی اینکه یه سایت دولتی که خودشو بزرگترین خبرگزاری فارسی میدونه این کارو کنه….

    1. عسل اقطایی

      دوست عزیز از پیگیری و دقت نظر شما بسیار متشکرم
      اما این نکته را یادآور شوم که دو سایت ذکر شده، از دوستان بسیار نزدیک آی تی رسان هستند و درج مطالب با هماهنگی صورت می پذیرد
      شاد باشید

    2. آی تی رسان بزرگ ترین سایت نیست که یه سایت کوچیکه و این کارا ازش بعید نیست
      وقتی آلکاتل کل گوشیاشو میده بررسی کنن ولی سامسونگ و نوکیا و اپل پشم هم حسابش نکردن که نوت 3 یا 1520 یا 5 اس رو بدن بررسی کنه یعنی اینکه سایت در حده آلکاتله
      از وقتی نارنجی سرنگون شده زومیت بهترین سایت آی تی به شمار میره

      1. نوکیا که هیچ وقت گوشیش رو به یه فرد ایرانی برای آزمایش نداده تا حالا ( خودشون دست به جیب شدن !)
        اپل هم فکر نکنم چنین اشتباهی رو تا حالا مرتکب شده باشه ! یه پوستی از سرش میکنن که اون سرش ناپیدا !
        سامسونگ هم که داره از رده خارج میشه ! همون بهتر که بررسی نشه !
        در مورد آلکاتل هم بگم که این شرکت رقیب سرسختی برای نوکیا بوده و هست و خواهد بود(نه تنها نوکیا ؛ کل سازنده های موبایل و لوازم الکترونیک ارتباطی ) ! فقط چون چشم آدمهایی مثل شما یه جورایی عقلشون محسوب میشه ، شرکتی پیش پا افتاده جلوه داده میشه !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH