سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت تاییدیه بلوتوث 5.1 را دریافت کرد

موجودیت هندست آینده سامسونگ با نام گلکسی نوت 10 لایت دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ اما زمان عرضه این محصول کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در اوایل ماه جاری این اسمارت‌فون به‌همراه گلکسی S10 لایت موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث شدند. اما اکنون اسناد مربوط به گلکسی نوت 10 لایت به‌روزرسانی شده و اطلاعات جالب و شگفت‌انگیزی را در اختیار کارشناسان قرار می‌دهد.

تصویر تائیدیه بلوتوث

بر اساس آخرین سند مربوط به تاییدیه، گلکسی نوت 10 لایت از جدیدترین استاندارد بلوتوث 5.1 پشتیبانی خواهد کرد. این ورژن دارای قابلیتی جذاب با نام مکان‌یابی است؛ مشخصه‌ای که بلوتوث 5.0 از آن بی‌بهره بود. این پدیده به‌نوبه‌خود احتمالا بدان معناست که گلکسی نوت 10 لایت همواره از موقعیت دقیق قلم S Pen اطلاع خواهد داشت. بدین‌ترتیب به‌کارگیری ژست‌های دقیق‌تر و پیشرفته‌تر با استفاده از قلم امکان‌پذیر خواهد شد. عملکرد احتمالا مناسب‌تر ژست‌های حرکتی در نوت 10 لایت نسبت به هندست‌های نوت 10 و نوت 10 پلاس، سناریوی جالبی را رقم خواهد زد.

اکنون می‌توان امیدوار بود که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری سامسونگ به منظور بهره‌برداری مناسب از این سخت‌افزار پیشرفته تمامی تلاش خود را به‌کار بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH