سامسونگ گلکسی Xcover پرو تابیدیه FCC را دریافت کرد

در اوایل هفته شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون تاییدیه اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی Xcover پرو بودیم و اکنون این گوشی مقاوم موفق به دریافت تاییدیه دیگری از کمیته ارتباطات فدرال (FCC) شده است. تاییدیه جدید از موجودیت دستگاهی با شماره مدل SM-G715FN حکایت دارد؛ شناسه‌ای که با فهرست مشخصات و بنچمارک‌های پیشین هماهنگ است.

فهرست جدید تایید می‌کند که گلکسی Xcover پرو از اتصال وای‌فای دوگانه، بلوتوث ورژن 5.0 و NFC بهره خواهد برد. بعلاوه اطلاعات بیش‌تری پیرامون ابعاد این هندست منتشر شده است. بر این اساس گلکسی Xcover پرو 160 میلی‌متر ارتفاع و 77 میلی‌متر پهنا دارد. طول قطری نمایشگر برابر با 160 میلی‌متر است که از اندازه 6.3 اینچی آن حکایت دارد. بعلاوه این هندست از فناوری شارژ 15 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیش‌تر اعلام شد که هندست جدید Xcover پرو با تراشه اگزینوس 9611 به‌همراه رم 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. از جنبه نر‌م‌افزاری این هندست به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. با توجه به مشخصه استقامتی طبیعی سری Xcover یقینا شاهد برخورداری این هندست از استانداردهای MIL-STD-810G و IP68 خواهیم بود. بر اساس گمانه‌زنی‌ها این محصول به‌زودی در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH