آخرین اخبار و اطلاعات در مورد سری گلکسی S11 سامسونگ

همانطور که به هجدهم فوریه، تاریخ احتمالی رونمایی از پرچم‌داران جدید سامسونگ، نزدیک می‌شویم، شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد اسمارت‌فون‌های گلکسی S11 هستیم. در همین خصوص، Ice Universe، توییتریست معروف، در آخرین پست خود اشاره کرده بود که گلکسی S11 پلاس در مجموعه دوربین‌های خود مجهز به یک لنز 48 مگاپیکسلی پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال خواهد بود.

گفتنی است لنز اصلی این مجموعه، سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HM1 است که با استفاده از فناوری Nonacell می‌تواند 9 پیکسل را در یک پیکسل ادغام کند. بدین ترتیب بزرگ‌ترین پیکسل‌های این صنعت در رزولوشن 12 مگاپیکسلی به اسمارت‌فون گلکسی S11 پلاس تعلق خواهد داشت. به علاوه تصاویری زنده از نمونه اولیه گلس اسمارت‌فون‌های گلکسی S11 منتشر شده بود که در آنها در بالا و پایین هندست خبری از حاشیه نبود.

اسمارت‌فون‌های گلکسی S11

به نظر می‌رسد بریدگی دوربین سلفی پرچم‌داران جدید کره‌ای‌ها نیز دستخوش تغییر شده و کوچک‌تر از بریدگی گلکسی نوت 10 باشد؛ در واقع بیشتر چیزی شبیه به بریدگی اسمارت‌فون‌های تازه معرفی شده گلکسی A51 و گلکسی A71 مشاهده کنیم. براساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده بودند، گلکسی S11 صفحه نمایشی 6.4 اینچی خواهد داشت و مدل پلاس با اندکی اختلاف، مجهز به صفحه نمایش 6.9 اینچی خواهد شد. در این بین کامپک‌ترین مدل خانواده نیز گلکسی S11e، با صفحه نمایش 6.2 اینچی، خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH