سامسونگ برای تامین چسب موردنیاز اسمارت‌فون‌های خود با کمپانی Weldbond همکاری می‌کند!

بر اساس گزارشات رسانه‌های کره‌ای، کمپانی سامسونگ با توجه به افزایش تدریجی استفاده از چسب جهت مونتاژ اسمارت‌فون‌های خود اقدام به عقد قرارداد همکاری با شرکت Weldbond نموده است. چسب به‌عنوان جایگزین نوار 2 طرفه به‌کار گرفته می‌شود و در سال جاری میلادی، میزان استفاده از این ماده در هندست‌های سامسونگی افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که اکنون کلیه هندست‌های سری A و M کمپانی از چسب استفاده کرده و فاقد نوار 2 طرفه هستند.

در عین‌حال مدیرعامل کمپانی چینی Weldbond خاطرنشان کرده که از 700 میلیون اسمارت‌فون تولید شده در چین طی سال جاری، حدودا 500 میلیون دستگاه آن‌ها از محصولات شرکت Weldbond استفاده کرده‌اند. کاهش هزینه‌های تولید به لطف بار پردازشی کمتر از جمله مزایای استفاده از چسب به‌شمار می‌رود. در واقع به‌کارگیری چسب با کمک تنها یک نازل ساده امکان‌پذیر است؛ در حالی‌که قسمت پشتی نوار بایستی از آن جدا شود. بعلاوه نوار فضای بیش‌تری را اشغال می‌کند؛ در حالی‌که چسب امکان استفاده از حواشی به‌مراتب باریک‌تر را فراهم خواهد کرد.

در مونتاژ اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10 از چسب استفاده شده است

از سوی دیگر تعویض نوار 2 طرفه آسان‌تر بوده و این نوار از مقاومت بیش‌تری در برابر آب‌خوردگی برخوردار است. با این‌حال ناظران صنعتی ادعا می‌کنند که چسب در زمینه دوام، قابلیت ضدآب بودن و خاصیت ترمیم‌پذیری، پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه نموده است. تولیدات سری A و M سامسونگ تنها هندست‌هایی نیستند که در عوض نوار از چسب بهره‌برداری نموده‌اند. هندست‌های سری نوت 10 نیز رویکرد مشابهی را دنبال کرده‌اند. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که اسمارت‌فون‌های آینده سری گلکسی S11 سامسونگ نیز از چسب با خاصیت چسبندگی بسیار بالا استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH