سامسونگ گلکسی تب S6 5G در صفحه پشتیبانی رسمی کمپانی رویت شد

نبرد برای تصاحب عنوان نخستین سازندگان محصولات 5G کماکان میان اکثر تولیدکنندگان اصلی بازار برقرار است. طبیعتا تبلت‌ها نیز به انقلاب 5G ملحق خواهند شد. فضای رقابتی در این حوزه بسیار کمتر است و اکنون برای چندمین بار اخباری پیرامون ورژن 5G پرچم‌دار تب S6 سامسونگ به گوش می‌رسد.

در حال حاضر صفحه رسمی پشتیبانی آنلاین برای مدل 5G این محصول راه‌اندازی شده است. این صفحه هنوز عملیاتی نشده است؛ اما دستگاهی با شناسه SM-T866N به وضوح در آن رویت می‌شود. طبیعتا انتظار می‌رود که گلکسی تب S6 5G در وهله نخست در کره‌جنوبی عرضه شود؛ چرا که پیش‌تر برخی تاییدیه‌های موردنیاز را در این کشور دریافت نموده است.

محتوای تبلیغاتی تبلت سامسونگ گلکسی ACADEMY در کشور کره

موضوع جالب‌تر این‌که گلکسی تب S6 5G به محتوای تبلیغاتی منتشر شده توسط سامسونگ در بازار خانگی کره نیز وارد شده است. محتوای تبلیغاتی مذکور دارای 3 بسته فنی و تبلیغاتی مختلف است و گزینه‌های مربوط به خریداری گلکسی تب S5e، گلکسی تب A به همراه قلم S Pen یا بدون آن، نسخه معمولی گلکسی تب S6 یا گلکسی تب S6 5G نیز در آن به چشم می‌خورند.

گلکسی تب S6 5G در رده “عرضه در آینده نزدیک” طبقه‌بندی شده است. با توجه به نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی و پخش آن تا روز 30 مارس سال 2020 به‌نظر می‌رسد که گلکسی تب S6 5G به‌زودی عرضه خواهد شد.

سامسونگ برای هر 2 محصول گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 5G خود به‌ وضوح از یک تصویر مشابه بهره گرفته است. این پدیده نشان می‌دهد که شکل ظاهری ورژن 5G تب S6 احتمالا مشابه نسخه معمولی آن خواهد بود. بر همین اساس انتظار می‌رود که محصول جدید مجهز به مشخصات سخت‌افزاری مشابهی باشد. بدین‌ترتیب گلکسی تب S6 5G از یک پنل 10.5 اینچی سوپر آمولد، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، 4 اسپیکر با برند AKG و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی به‌همراه 6 گیگابایت رم یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی در کنار 8 گیگابایت رم و باتری 7040 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. همچنین ورژن 5G تب S6 در کنار موارد فوق از تراشه اسنپ‌دراگون 855 و مودم داخلی X50 5G نیز استفاده خواهد کرد.

البته به‌کارگیری مودم داخلی X50 5G در یک محصول کار چندان آسانی نیست؛ اما به لحاظ تئوری، فضای اضافی قابل دسترس در یک دستگاه 10.5 اینچی احتمالا انجام چنین کاری را اندکی تسهیل خواهد کرد. استقرار ماژول آنتن در محل خود نیز احتمالا کم و بیش چالش‌آفرین خواهد بود. با مرور زمان جزئیات بیش‌تری در خصوص گلکسی تب S6 منتشر می‌شود؛ اما در حال حاضر این محصول در یک حوزه دیگر نیز در جهان پیشتاز بوده و موفق به کسب تاییدیه +HDR10 برای نمایشگر خود شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH