هواوی P40 پرو احتمالا با پنج دوربین پشت و نمایشگر بدون ناچ معرفی خواهد شد

هواوی P40 و P40 پرو قرار است در ماه مارس سال آینده معرفی شوند و هفته گذشته رندرهایی از این دو گوشی منتشر شد که نشان می‌داد آن‌ها مجهز به یک ست‌آپ دوربین مستطیلی‌شکل در پشت خود هستند.

تصاویر مذکور تعداد دوربین‌های پشت را آشکار نکرده بود، اما حالا به‌لطف یک تصویر جدید می‌دانیم که نسخه پرو با پنج دوربین در قاب پشت معرفی خواهد شد. این دوربین‌ها شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از نوع IMX686 سونی، یک دوربین اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی، یک سنسور پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10x، یک دوربین ماکرو و یک سنسور مدت زمان پرواز سه‌بعدی خواهند بود.

هواوی P40 پرو

تصویر جدید، P40 پرو را در رنگ آبی نشان می‌دهد که چهار دوربین پشت آن بر روی هم قرار گرفته‌اند و دوربین پریسکوپ در سمت راست جای گرفته است.

همچنین گفته می‌شود گوشی P40 پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ تا ۶.۷ اینچی است. رندرهای قبلی اشاره‌ای به ناچ‌دار بودن یا نبودن آن نداشتند، اما یک پنل لورفته از P40 پرو نشان‌دهنده یک صفحه‌نمایش بدون ناچ با حاشیه‌های نازک است.

هواوی P40 پرو

هنوز مشخص نیست که آیا هواوی P40 پرو دارای دوربین سلفی پاپ‌آپ خواهد بود یا یک نمونه زیر نمایشگر، اما، با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی آن، جزییات بیشتری را درباره آن خواهیم دانست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH