گوشی‌های گلکسی M21 ،M11 و M31 سامسونگ به‌زودی معرفی می‌شوند

سامسونگ در حال کار بر روی گوشی‌های جدید سری میان‌رده M است و همه ‌آن‌ها قرار است بعد از معرفی، در خرده‌فروشی‌های آفلاین به فروش برسند. براساس شایعات موجود، این هندست‌ها شامل گلکسی M21 ،M11 و M31 می‌شوند و همانطور که از اسم‌شان پیداست، به‌ترتیب دنباله گوشی‌های M20 ،M10 و M30 خواهند بود.

امروز یک گزارش جدید، جزییات بیشتری را درباره گلکسی M21 ذکر کرده و ما حالا می‌دانیم که شماره مدل آن SM-M215F است. این هندست دارای گزینه‌های حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود که در مقایسه با گزینه‌های حافظه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی M20 یک ارتقا محسوب می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود که شاهد اجرای اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 بر روی آن باشیم. چیپست دستگاه به احتمال زیاد اگزینوس 9610 خواهد بود و یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه در پشت آن وجود دارد. در مورد ترکیب‌بندی رنگ M21 ،M11 و M31 هم باید بگوییم که هر سه مدل در دو رنگ آبی و مشکی ارایه خواهند شد.

و هر کدام از آن‌ها یک رنگ سوم مختلف خواهد داشت. این رنگ برای M11، بنفش، برای M21، سبز و برای M31 قرمز خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که شرکت رنگ‌های دیگری را هم بعدا برای آن‌ها ارایه کند.

اما در مورد اینکه این سه گوشی چه زمانی رونمایی رسمی خواهند شد، باید بگوییم که M10 و M20 در ماه ژانویه 2019 معرفی شدند و بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که مدل‌های بعدی آن‌ها نیز در ماه ژانویه سال جدید معرفی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH