نخستین تصاویر زنده اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد

پیش‌تر شایعات فراوانی پیرامون هندست آینده سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد. اکنون در فاصله کمتر از 2 ماه تا موعد زمانی معرفی رسمی این اسمارت‌فون شاهد لو رفتن تعدادی از تصاویر زنده نوت 10 لایت هستیم. یک فعال صنعتی در یوتیوب با شناسه TechTalkTV اقدام به انتشار تصاویر این هندست در قالب یک پست توئیتری کرد. این تصاویر، نمایی از گوشی در وضعیت روشن همراه با قلم S Pen را نمایش می‌دهند.

همانند تصاویر پیش‌تر لو رفته اکنون نیز به‌نظر می‌رسد طراحی پنل جلویی نوت 10 لایت از شباهت فراوانی با نسخه معمولی گلکسی نوت 10 برخوردار است. این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری حواشی باریک در کلیه جهات، چانه تحتانی نسبتا کوچک و حفره‌ای در قسمت مرکزی نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی گوشی هستیم. بر اساس پیش‌بینی‌ها نمایشگر اولد دستگاه دارای رزولوشن 2400×1800 پیکسلی بوده و با بهره‌گیری از نسبت ابعاد 20:9 یقینا در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های امروزی کشیده‌تر به‌نظر می‌رسد. این در حالیست که امروزه استفاده از نمایشگرهایی با نسبت ابعاد 19:9 امری رایج‌تر است.

برجستگی ماژول دوربین مربعی‌شکل در قسمت پشتی گوشی کاملا مشهود است. این ماژول از 3 حسگر دوربین به‌همراه 1 فلاش میزبانی می‌کند. بدنه دستگاه نیز همانند اکثر گوشی‌های ساخت سامسونگ از طراحی براق مشابهی برخوردار است.

شخص خبرچین همچنین ادعا می‌کند که توان پردازشی این محصول از طریق تراشه اگزینوس 9810 تامین می‌شود. این پدیده، شایعات پیش‌تر مطرح شده در خصوص عدم به‌کارگیری پردازنده اسنپ‌دراگون را تائید می‌کند. در صورت صحت سایر اطلاعات لو رفته می‌توان انتظار داشت که نوت 10 لایت به‌همراه حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، جک صوتی هدفون و یک باتری غول‌پیکر 4500 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH