می میکس آلفا

شیائومی عرضه گوشی آینده‌نگرانه می میکس آلفا را به تعویق انداخت

امیدها برای در دست گرفتن گوشی شیائومی می میکس آلفا در ماه ژانویه امسال بر باد رفت. به گزارش Abacus، شیائومی عرضه این هندست آینده‌نگرانه را به تعویق انداخته و در حال‌حاضر هیچ تاریخی را برای عرضه آن مشخص نکرده است.

در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که شیائومی می میکس آلفا، این ماه روانه بازار شود، اما این تعویق به‌وجودآمده عرضه آن را تا زمان نامعلومی به عقب خواهد انداخت. با این‌حال، شیائومی گفته است که به‌زودی اطلاعات بیشتری را در این زمینه منتشر خواهد کرد.

می میکس آلفا

شیائومی گوشی هوشمند می میکس آلفا را در ماه سپتامبر 2019 رونمایی کرد و ما می‌دانیم که این هندست مجهز به یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه (با یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی) و نسبت نمایشگر به بدنه ۱۸۰.۶ درصدی است. شیائومی حتی نمونه فیزیکی آن را بلافاصله بعد از معرفی به نمایش گذاشت و گفته شد که قیمت خرده‌فروشی آن ۲۰۰۰۰ یوان چین (حدود ۲۸۰۰ دلار آمریکا) خواهد بود.

ما دلیل این تعویق را نمی‌دانیم، اما با توجه به کارهای تکنیکی بسیاری که بر روی دستگاه انجام گرفته، هزاران دلیل برای آن می‌تواند وجود داشته باشد. همه این دلایل تا زمانی که خود شرکت جزییات بیشتری را در این‌باره اعلام کند، فقط در حد حدس‌وگمان خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH