ال‌جی تلویزیون خم‌شونده جدیدی را در نمایشگاه CES 2020 معرفی خواهد کرد

سال گذشته، تلویزیون انعطاف‌پذیر ال‌جی تعجب همگان را برانگیخت. این تلویزیون که Signature Series OLED TV R نامیده می‌شد،‌ اندازه‌ای 65 اینچی داشت. حال، خبرگزاری Engadget گزارش داده که ال‌جی قصد دارد تا برای آن‌هایی که در یک خانه مرفه زندگی کرده و توان مالی خوبی دارند، نسخه جدید این تلویزیون 65 اینچی را در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کند. این دستگاه طراحی شده تا بر روی سقف خانه‌ها نصب شود. این تلویزیون احتمالا خیلی شبیه به صفحه پروژکتور است، البته با این تفاوت که برای پخش محتوا بر روی آن، به یک پروژکتور واقعی نیاز ندارید.

ال‌جی می‌گوید که این نمایشگر همانند پرده پروژکتور می‌تواند در هنگام استفاده پایین کشیده شده و در هنگامی‌که موردنیاز نیست، جمع شود. این موضوع باعث می‌شود تا خصوصا در محیط‌هایی که کمبود فضا دارند، از محیط استفاده حداکثری به عمل آید.

g-display-aircraft-cabin

ال‌جی همچنین قصد داد تا تعدادی محصول را برای کابین بالگردها عرضه کند. این محصولات شامل یک نمایشگر 55 اینچی شفاف Full HD OLED می‌شوند که در تصویر بالا نیز قابل مشاهده است (همانی که در عبارت Welcome Mr. MICHAEL JOSEPH JACKSON بر روی آن نقش بسته است). یک محصول دیگر نیز شامل سری 55 اینچی دیوارهای تصویری OLED بوده که در کابین هواپیماهای لوکس قابل نصب است. همچنین یک نمایشگر 65 اینچی UHD OLED خم‌شونده نیز در این فهرست قرار داشته که از هر دو طرف انعطاف‌پذیر بوده و مخصوص کابین درجه یک هواپیماها طراحی شده است.

به نظر می‌رسد که کسانی که توان خرید تلویزیون‌های سری Signature OLED TV را دارند، همان کسانی باشند که از دیوارهای تصویری داخل هواپیماهای لوکس لذت می‌برند. اما خوشبختانه این فناوری‌ها روزبه‌روز ارزان‌تر شده و تعداد بیشتری از مردم عادی قادر خواهند بود تا چنین محصولاتی را خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH