سال نو میلادی، لحظه‌ای با شکوه برای پیام‌رسان واتس‌آپ بود

سخت است که باور کنیم مردم به مدت 10 سال از اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌آپ استفاده کرده‌اند. خوشبختانه این شرکت در این عرصه حضور دارد تا به ما یادآوری کند که این اپلیکیشن برای اولین بار در مرداد 1388 (اوت 2009) و بر روی گوشی‌های آیفون راه‌اندازی شده است. یک سال بعد، این پیام‌رسان راه خود را به سیستم‌عامل اندروید نیز باز کرد. اکوسیستم جهان پیام‌رسان‌ها دیگر چنین حالتی را تجربه نخواهد کرد.

سال گذشته، واتس‌آپ یک اینفوگرافی جالب را منتشر کرد که در آن به برخی از مهم‌ترین نقاط عطف این اپلیکیشن از ابتدا تا آن زمان اشاره شده بود. امروز، این سرویس پیام‌رسانی اعلام کرد که شب تحویل سال نو میلادی، بزرگترین روز پیام‌رسانی تاریخ 10 ساله این اپلیکیشن بوده است.

در تاریخ 10 دی 1398 (31 دسامبر 2019)، مردم سرتاسر جهان بین ساعت‌های 12 صبح و 11:59 شب، 100 میلیارد پیام را با استفاده از واتس‌آپ ارسال کرده‌اند. این آمار رکوردشکن، 12 میلیارد عکس را نیز شامل می‌شود. درصورتی‌که علاقه‌مند باشید، باید به شما بگوییم که 5 قابلیت واتس‌آپ یعنی پیام‌رسانی متنی، اعلام وضعیت، پیام‌رسانی تصویری، تماس و یادداشت‌های صوتی، طی سال 2019 بیشترین محبوبیت را داشته‌اند.

امروزه واتس‌آپ بیش از 1.5 میلیارد کاربر ماهانه دارد. احتمال می‌رود که میزان کاربران این اپلیکیشن تا اواخر سال 2020 به 2 میلیارد نفر نیز برسند. این پیام‌رسان بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS موجود بوده و همچنین باید یادآور شویم که نسخه دسکتاپی آن نیز از اردیبهشت 1395 (مه 2016) در دسترس قرار دارد.

2 در مورد “سال نو میلادی، لحظه‌ای با شکوه برای پیام‌رسان واتس‌آپ بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH