اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی فولد 2 با قابلیت شارژ فوق سریع عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها دومین گوشی تاشوی سامسونگ در روز 11 یا 18 فوریه و همزمان با رونمایی پرچم‌داران جدید سری گلکسی S20 معرفی خواهد شد. پیش‌تر شاهد انتشار تصاویر انگشت‌شمار از این هندست بودیم و اکنون انجمن XDA Developers متوجه وجود یک رشته کد جالب در رام پایدار اندروید 10 مخصوص اسمارت‌فون گلکسی نوت 9 شده است. این رشته کد اعلام می‌کند که گلکسی فولد 2 با فناوری شارژ فوق سریع (Super Fast Charging) روانه بازار خواهد شد.

این قطعه کد خاص، انیمیشن شارژ گلکسی فولد 2 را نمایش داده و در قالب فایلی تحت‌عنوان “bloom_front_charging_effect_superfast” منتشر شده است. Bloom، اسم رمز داخلی گلکسی فولد 2 به‌شمار می‌رود و منطقی است که سامسونگ جدیدترین گوشی تاشوی خود را به فناوری شارژ فوق سریع تجهیز نماید. این فناوری نخستین بار به‌همراه اسمارت‌فون گلکسی S10 5G معرفی شد. در صورت استفاده از آداپتور شارژ کارآمد، سرعت حقیقی فرآیند شارژ به 45 وات خواهد رسید. ظاهرا انیمیشن شارژ با نمایشگر کوچک ثانویه گلکسی فولد 2 که در کنار ماژول دوربین دوگانه دستگاه قرار می‌گیرد؛ کاملا هماهنگ است.

اخیرا شاهد انتشار فهرست مشخصات و اطلاعات احتمالی مربوط به یکی از باتری‌های گلکسی فولد 2 بودیم. بر این اساس، ظرفیت باتری کوچک‌تر معادل 900 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. جهت اطلاع از میزان ظرفیت باتری دوم گوشی کماکان بایستی منتظر بمانیم؛ اما با توجه به شایعات منتشر شده انتظار می‌رود که مجموع ظرفیت‌های این 2 باتری کمتر از 3000 میلی‌آمپرساعت باشد.

تصاویر لو رفته از گلکسی فولد 2

همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها، گلکسی فولد 2 به‌همراه یک نمایشگر شیشه‌ای فوق‌العاده باریک (UTG) تولید خواهد شد؛ مشخصه‌ای که به ارتقاء دوام محصول در مقایسه با هندست نسل قبلی کمک شایانی خواهد کرد. با توجه به برخی شایعات منتشر شده، گلکسی فولد 2 با برچسب قیمتی حدودا 1000 دلاری روانه بازار می‌شود؛ اما برای اطمینان یافتن از این موضوع ناچارا بایستی 1 ماه دیگر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH