انتشار تصویر زنده از خط تولید هواوی P40؛ احتمال وجود سه دوربین در پشت گوشی

به‌تازگی عکسی از ماژول دوربین هواوی P40 در یک خط تولید منتشر شده است که یک دید کلی از مدل استاندارد پرچمدار آینده هواوی (که در فصل بهار امسال معرفی خواهد شد) در اختیار ما قرار می‌دهد.

در تصویر لورفته، شاهد سه سوراخ دایره‌ای برای سه دوربین پشت هستیم. هیچ‌کدام از آن‌ها ظاهرا دوربین تله‌فوتو پریسکوپ نخواهند بود. به نظر می‌رسد این مشخصه، برای مدل پرو نگه داشته شده است؛ مثل همان چیزی که در مورد P30 و P30 پرو اتفاق افتاد.

بقیه حفره‌های موجود در ماژول دوربین P40، احتمالا مربوط به استفاده از ترکیب فلاش LED و ارسال و دریافت‌کننده لیزر می‌شوند که حالا برخلاف نسل قبلی، به داخل ماژول انتقال یافته‌اند. با در نظر گرفتن مجموع این‌ها، به نظر می‌رسد که ست‌آپ دوربین P40، شبیه نمونه به‌کاررفته بر روی آنر V30 پرو خواهد بود.

البته ما می‌توانیم با اطمینان خاصی حدس بزنیم که چون تعداد دوربین‌های P30 سه تا بود، بنابراین P40 هم کمتر از این تعداد نخواهد داشت. ضمن اینکه تصویر فوق تنها سه بریدگی دایره‌ای را نشان می‌دهد؛ هرچند که یک عکس نمی‌تواند چیز زیادی درباره مشخصات دوربین گوشی به ما بگوید. بنابراین، باید منتظر اطلاعات بیشتر در این‌باره بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH